11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ממה מפחדים החרדים?

כיצד הפך דיון על הליך דמוקרטי לזעקת "העולם כולו נגדנו"?

 

כותב שורות אלו נכח היום בישיבת ועדת הפנים שזימנה ח"כ מירי רגב בנושא החשדות להטיית הבחירות המוניציפאליות בבית-שמש. אין לי עניין לספר מה היה שם. כנסו לאתר הכנסת תראו הכול ב'לייב' ומכלי ראשון.

 

כעורך במקומון בבית-שמש אין בכוונתי אף להביע דעה לכאן ולכאן. הנושא הרי בחקירה ואני כאזרח אקבל כל מסקנה שתוסק על-ידי רשויות החוק. התמיהה שלי היא על התנהלות חברי הכנסת החרדים. יש כאן דיון על תופעות שהתגלו וגם הם, החרדים, מסכימים כי היו ויש לחקור אותן ושעל האשמים לתת את הדין. מטרת הדיון הייתה לבדוק האם בהעדר תופעות אלו התוצאות היו אחרות באופן קיצוני וכנגזרת מכך- האם יש להורות על קיום בחירות חוזרות.

 

משום מה, שכחו הח"כים החרדיים לשם מה התכנסה הוועדה (או שהעדיפו במתכוון לשכוח) והסיטו את הדיון לזעקת גוועלד שכל העולם ולהקתו הינם קניבלים שאוכלים חרדים לארוחת בוקר. שלא תבינו אותי לא נכון, אלו טענות לגיטימיות, אך בדרך בה נאמרו ובמסגרת בה נאמרו הן מעלות תהיות. הרי החרדים ניצחו את הבחירות, לפחות המועמד שלהם זכה בהן. אם אין להם מה להסתיר [אדרבה, דוברים חרדים טוענים כי בבחירות חוזרות ישיגו ניצחון גדול יותר] אז בבקשה, שייתנו למפסידים לומר את דברם, לרושיות לבצע את מלאכתם ואחר כך כולם ישלימו עם התוצאות לאחר שהאמת יצאה לאור. ההתנהלות של הטיית הדיון לכיוונים לא רלוונטיים מעידה על לחץ בו הם מצויים ולא ברור על מה הלחץ? מה הם בדיוק מסתירים? ממה הם מפחדים? אומרים שאפשר לעבוד על חלק מהאנשים חלק מהזמן, אך אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן? אומרים שסוף גנב לתלייה, ואם הוא לא נתפס היום- ייתפס בפעם אחרת וככל שהזמן יעבור- המחיר שישילם יגדל. ומה יהיה בבית-שמש? ימים יגידו.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיעת הליכוד זוכרת את בגין במרכז לזכרו

אריק זיו ויזר

על פי רוח יו"ר הכנסת : חדר ישיבות הממשלה בכנסת ייקרא על שם יצחק שמיר ז"ל

אלי חזן

אושר לקריאה שניה ושלישית:סנקציות למחרימי ישראל

אריק זיו ויזר

מזוהר לנגוסה כוחנו עולה

אריק זיו ויזר

ריבלין לקרטר: הציבור בישראל רואה בכם תומכים בחמאס

אריק זיו ויזר

חוטובלי מצדיעה ללוחמי האצ"ל ולוותיקי הארגון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן