20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

איוב קרא ספד לאורי אורבך

איוב קרא ספד לשר לענייני גימלאים, אורי אורבך ז"ל, שנפטר אתמול בטרם עת בגיל 54: "ידעת להקשיב משום שהיית ישר"


 


איוב קרא, לשעבר סגן שר בממשלת נתניהו ומועמדה לכנסת ה-20 ספד היום לשר לענייני גימלאים, ח"כ אורי אורבך, שהלך לעולמו בטרת עת בגיל 54. איוב קרא ספד ואמר: "אורי אורבך היקר,מי שהכיר אותך באופן אישי היה מוקסם מהאישיות הכובשת שלך. היית קודם כל אדם ואחר כך פוליטיקאי ורק אחר כך, שר בממשלה.


לא היית שר בממשלה ששאף לקבל את מנעמי השלטון. היית שר בממשלה אך פעלת בגובה העיניים עם הציבור הכללי. לקחת על עצמך משרד לענייני גימלאים בממשלת ישראל, מה שרבים מבין העיתונאים כינו במשרד שאין בו צורך והפכת אותו למשרד פעיל, עם רוח גבית שלך באופן אישי. הענקת לגימלאי ישראל מה שלא ידעו לעולם. הענקת להם חום,אהבה ורגישות חברתית. אני זוכר היטב את הטורים שלך בידיעות אחרונות, בהם היית שונה מכל הכותבים  האחרים שהיו בשמאל. ייצגת את הימין בטוב טעם וללא הססנות.


קשה לדבר עליך בלשון עבר. היית איש נבון, פיקח, חכם ובעיקר, כשרוני. ידעת לספר סיפורים ובדיחות כפי שאף אחד בחיי לא סיפר. עוד יספרו רבות על פועלך בחייך הציבוריים וכולם יווכחו שהיית איש ציבור למופת. הייתה לך רגישות אין סופית לפרט. היית איש של אנשים. אני זוכר שהיית יושב שעות ארוכות בכיסא שלך סביב שולחן הממשלה ומאזין קשב רב לדברי חברי הכנסת מהאופוזיציה בזמן הצעות אי-אימון. ידעת להקשיב ולעתים להסכים עם מבקרי הממשלה משום שהיית אמיתי וישר דרך. לא חיפשת שררה והשררה לא הגיעה לפתחך. יהי זכרך ברוך, חבר יקר ואהוב".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח"כ אלקין ואקוניס מורידים את המסכה של ליבני

אריק זיו ויזר

יום הולדת לפרח לרנר – ליכודניק מאחל מזל טוב

אריק זיו ויזר

ליברמן בחוץ ?

ח"כ חוטובלי יוזמת שינוי חוק היסטורי

אריק זיו ויזר

הסכם קואליציוני – ליכוד עבודה

אריק זיו ויזר

"אבו מאזן מבכה את אובדן ביתו בצפת ולא את הקמת ההתנחלויות"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן