21.2 C
תל אביב
30 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

לילות לבנים נורבגים שחורים.

הנבחרת של לפיד, לילות לבנים נורבגים שחורים, נתניהו ויריב אל תשכחו לרגע – העם איתכם.

מעקב הדייפסטייט 

ומה שוב מתברר ? כי ממשלת נתניהו מדברת ימין אך נכשלת בשילוב אנשי ימין. האחראים הם בעיקר השרים אך במיוחד ראש הממשלה ושר האוצר.

הדוגמה היא של שר התקשורת קרעי. פתח ברגל ימין ועכשיו הוכנע על ידי הפקידות כאשר הכשילו את אלעד מלכא מלהיות מנכ”ל ועכשיו קרעי משאיר את המנכ”לית של יועז הנדל שמוציאה לפועל הטבות לערוצי התעמולה של השמאל 12 ו 13 ופוגעת בתקשורת הימין.

הפקידים מובילים את השרים למקומות נוראיים. מי לא זוכר כי בעת הקמת התאגיד אחרי שעברו כל החוקים, מונו כאלה שהיו נגד הממשלה ובהן גאולה אבן סער, ג’ודי ניר מוזס ועוד מרעין בישין. כן מונו כל מיני עלי תאנה עם כיפה כדי להראות שהם מאוזנים, אבל האמת הם בחרו כאלה שמתיישרים על הקו שלהם. אפילו בתקופה האחרונה רינה מצליח נזרקה מערוץ 12 היא כשלה וירדה ברייטינג. היא גם נראתה כמו איזה גרוטאה אז התאגיד קלט אותה. מה יש לה לתרום? לאלוהים פתרונות. 

אם עסקינן בתאגיד ציבורי, שהרייטינג לא מעניין מדוע לא לקחת את הגור הצעיר ולתת לו הזדמנות של חשיפה? אבל רינה מצליח? זה בלתי מובן.

הנבחרת של לפיד 

שר האוצר, שלא ביטל את נבחרת השמאל של לפיד לתפקידים ומאז הקמת הממשלה אין בנבחרת את מי למנות כי רוב השמות באים ממפגיני השמאל. ראש הממשלה אתה חייב לא לוותר על מינוי אנשי הליכוד.

שרי הליכוד, תעמדו על הרגליים האחוריות תלחמו למען מינוי ליכודניקים, תבטלו את הוועדה למינוי שמאלנים. 

לילות לבנים נורבגים שחורים

שרים רבים על קיזוזים אך לא מתפטרים כאשר הם יכולים עם החוק הנורבגי. למה הם מוכנים לסבול? התירוץ הוא תקציב. תירוץ אחר : הם מפחדים מהמצב שקרה בעבודה שם נעמה ליזמי עברה את השרים שהתפטרו. מיקי זוהר, שיקלי וסילמן התפטרו ולא פחדו. את חיים כץ אני לא מזכיר כי לחיים היה אינטרס אישי – אתי עטיה וחיים הוכיח כי הוא איש קטן כי חזר פעמיים מהתפטרות כאשר הבין שאין שלושה מתפטרים כדי שאתי תכנס.

השבוע התבשרנו כי השרה גלית דיסטל תתפטר ביום שני, ומי שתיכנס תהיה חברת הכנסת צגה מלקו נציגת האתיופים. נקווה שנראה עוד שרים מתפטרים. 

תזכורת למקרון 

מקרון דיבר על דמוקרטיה אבל לא ציין שגם אצלו אין שופטים שממנים שופטים ואין מי שחושב שהוא מעל החוק.

נמשיך ונזכיר כל שבוע. :חיות עבריינית בנושא בנייה בלתי חוקית. מלצר גנב מנדט מהליכוד. בעלה של בייניש נתפס בפרשת התזמורת של רשות השידור, אבל נגמר בתשלום כופר ( אריה דרעי צדיק לידו)

יועצת משפטית שמייעצת כאשר היא בניגוד עניינים.

לכן צריך להמשיך ולתקן את מערכת המשפט. 

העם אתכם 

נתניהו ויריב אל תשכחו לרגע – העם איתכם. מיעוט מנהל מחאה חוזרת : כך היה בשנות השמונים מול בגין, כך בשנות ה – 90 מול שמיר ונתניהו, כך היה מול נתניהו ושרון ב 2003, כך היה ב2011 , וכך היה מ 2015 ועד היום. לכן שיפגינו מפגיני צמברלין ואתם תעשו.

תזכרו שהממשלה הקודמת לא ספרה את האופוזיציה ואנחנו לפחות מקשיבים ולכן נבחרתם לבצע תיקון במערכת המשפט והפרקליטות. אסור לוותר עכשיו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסין באחריות

אריק זיו

בחזרה ל – 73′ – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן

סניף מעלות ערוך ומוכן ליום הבוחר

מערכת ליכודניק

אשקלון על המפה!

דניאל נחמיה

אנא נתניהו הושיעה נא

אריק זיו ויזר

מי שפחד מכבל יקבל את פרץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן