24.2 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
כללי

סניף מעלות ערוך ומוכן ליום הבוחר

אמש קיים סניף הליכוד במעלות בהובלתו של מר ליאור לסרי, ערב היערכות לקראת פתיחת הקלפיות. בהיערכות לקחו חלק עשרות פעילי ליכוד ממעלות, אשר יוצבו כמשגיחים בקלפיות, כמו גם יושבי ראש בקלפיות השונות אשר יפוזרו ברחבי העיר מעלות כמו גם בישוב כפר ורדים. בעלי התפקידים השונים קיבלו תדריך מפורט ומקצועי ביחס לניהול תקין של קלפיות, כמו גם הדרכה על סעיפי החוק השונים. 

חוץ מנציגי הליכוד בקלפיות, צפויים לפעול בשטח עשרות פעילים ומתנדבים אשר יוודאו כי כל קול של המחנה הלאומי יספר ויסייע להחזרת בנימין נתניהו להנהגת המדינה. 

העיר מעלות כמו ערי פריפריה נוספות בישראל, מייצגת גרעין ליכודי ותיק ומשמעותי. ניכר כי ישנה התעוררות והתגייסות מרשימים לקראת יום הבחירות, אותם מעודד ומוביל יו”ר הסניף ליאור לסרי, שמזה מספר שבועות משקיע אנרגיות ומשאבים רבים כדי לדאוג שכל מצביע ליכוד יגיע לקלפי ויממש את זכותו להצביע מחל ובכך להביא לחילופי השלטון המיוחלים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פלר חסן-נחום: דם חדש בליכוד

מערכת ליכודניק

האזכרה השנתית במלאת 25 שנה לפטירתו של מנהיגנו מנחם בגין ז”ל

דודו חיים

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בצפת

אריק זיו ויזר

ארז תדמור מתמודד בפריימריז בליכוד

מערכת ליכודניק

ליכודניק משתתף בצערה של השרה גילה גמליאל בשל מות אמה

ליכודניק

זוכרים – 19 שנה לרצח רחבעם (“גנדי”) זאבי ז”ל

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל
דילוג לתוכן