21.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אנא נתניהו הושיעה נא

בנימין נתניהו
לשכת נתניהו רוצים ללכת עם להרגיש בלי, בכירים בליכוד על פי ספי, קץ הדמוקרטיה ? , איילת שקד אל תבואי לליכוד, מכתב היטיקיסטים.
 
בליכוד נשמעים יותר ויותר קולות שאנשי נתניהו לא רוצים לעבוד כיועצים במשרד ראש הממשלה אלא מעדיפים לעבוד בליכוד. הסדרים אלו טובים לתקופה שאנחנו באופוזיציה אבל זה חייב להפסיק. הליכוד בטראומה של חמש מערכות בחירות, הגרעון המצטבר של הליכוד נע במעל מאה מיליון ש”ח. קצת תמוה שדווקא יועצי נתניהו שמסבירים לחברי הכנסת של הליכוד שינהגו בצניעות נוהגים בגסות בקופת הליכוד.
צריך לזכור כי על החוב של הליכוד יש להוסיף את וועידת הליכוד שצריכה להתקיים ובחירות מוניציפליות בעוד כעשרה חודשים. אז מדוע אותה חבורה לא הולכת עם נתניהו אל הארץ המובטחת – “משרד ראש הממשלה”? .
אז ככה, בליכוד הם מקבלים משכורות יותר גבוהות. אין הגבלה של נציבות שרות המדינה. יתר על כן, הם יכולים לעבוד במקביל.
אז חברים, ניצחנו בבחירות הגיע הזמן לשקם את הליכוד.
תפסיקו לעשוק את הליכוד.
 
ספי עובדיה
יש מושג ישן שמתחדש אצל הכתבים והפרשנים הפוליטים. כאשר אין להם מה לומר או כאשר הם רוצים להגזים בספין הם אומרים “בכירים בליכוד” כמושג. אז מנסיון, כאשר אומרים לכם “בכירים בליכוד” אז ברור שזה כסות לספי עובדיה לספר ספין או דבר המצאה .
 
דמוקרטיה ? גאוגרפיה 
קץ הדמוקרטיה הוא ענין של גיאוגרפיה.  פתאום על חקיקה של הממשלה הנכנסת אנו שומעים קץ הדמוקרטיה. מה שמדהים הוא שאלו שרמסו את הדמוקרטיה הם הבוכים והמייללים הראשיים. במיוחד אלקין. אנחנו לא שוכחים כיצד אלקין האיש הרע הזה היה אדריכל הדרת חבריו לשעבר מהליכוד. איש הימין המזויף העדיף אנשי שמאל קיצונים רק כדי לפגוע בליכוד ובמחנה הלאומי.מרתק לשמוע את מי שאחראי על עליית המחירים בנדל”ן מקבל מערוצי התקשורת ראיונות מלטפים. גם עכשיו, כאשר בשנה אחת עלו המחירים ביותר מעשרים אחוז.
אז כל הקריאות של קץ הדמוקרטיה הם פשוט בבואה של עליית מחירי הנדל”ן. הממשלה היוצאת מדומה לאיש האפור הזה שהיה בקדימה, עבר לליכוד ושם התחפש לאיש ימין , ועבר אחר אדונו להמליך את ממשלת הזדון, ועכשיו עבר להיות חלק ממפלגת שמאל על מלא של גנץ.
 
דני דנון
קץ המלחמה בתוך הליכוד, יפה עשה דנון שהבהיר כי היה בקיזוז עם שרן השכל. 
רק בעתיד נקווה שחברי סיעת הליכוד יתאמו את היציאה שלהם.
היום התנהלה שיחת הבהרה של דנון עם ראש הממשלה   הבא עלנו לטובה.
 
איילת שקד
עוד בלון של איילת שקד שהיא מתכוננת להתפקד לליכוד ולהתמודד בסיבוב הבא.
איילת אל תבואי. לא נשכח לך שהיית אדריכלית של ממשלת הזדון ונדבקת לכיסא גם כאשר לפיד החליף את אדונך בנט.
 
מכתב  ההיטקיסטים
מכתב השמיניסטים, מכתב הטייסים, ובכל עת יש לנו מכתב מאת הפרעונים.  השמאל מקים גוף פיקטיבי ומוציא מכתב.
אז חברים אל תתייחסו, כל מכתבים האלה הם רעשי רקע שמגיעים מבית היוצר של השמאל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ינווט נתניהו

אריק זיו ויזר

יאללה בחירות

אריק זיו ויזר

העוגן שלי – שרית ואריה

אריק זיו ויזר

ירדן היא המדינה הפלסטינית – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

בנט טרחן קטן

אריק זיו ויזר

שמאלנים ישנים גזענים חדשים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן