25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ בליכוד

כרמל שאמה יושב על הגדר רגל פה ורגל שם

המירוץ המתוח לראשות העיר ברמת גן: הדינמיקה הפוליטית והמחלוקות נפרמו

המרוץ לראשות העיר רמת גן, עיר בישראל, היה רצוף מחלוקות ותקריות. התחרות חושפת את עמדתו הסותרת של ראש העיר כרמל שאמה כלפי יריביו הפוליטיים מימין, ובראשם הליכוד. מאמר זה יסקור את היחסים המורכבים בין השחקנים הפוליטיים במרוץ זה ואת ההשלכות על העיר.

קשריו של ראש העיר שאמה עם הליכוד

למרות שהוא תוקף את יריביו חברי הליכוד, קשריו של ראש העיר כרמל שאמה למפלגה עמוקים. רבים ממקורביו ובני משפחתו הם חברי ליכוד פעילים המשלמים דמי חבר. אביו הוא חבר במרכז האם, ואשתו ומרבית אחיו גם הם חברי ליכוד. כך נוצר מצב פרדוקסלי שבו התקפותיו של שאמה על המפלגה נראות צבועות וסותרות.

תפקידו של משה רווח

סגן ראש העיר משה רווח הוא דמות בולטת בליכוד, מוביל את המפלגה ברמת גן ומכהן כסגנו. רווח מוצא את עצמו במצב לא נוח כששאמה מנסה לחבר אותו לעוצמה יהודית, מפלגת ימין קיצוני בישראל. מהלך זה של שאמה נתפס כלעג ופוגע במצביעי הליכוד, שכן הוא מצייר את רווח ואת המפלגה באור שלילי.

האסטרטגיה של שאמה לגיוס קולות

בניסיון לקושש קולות, שאמה מנהל משחק עדין נגד מפלגת הליכוד תוך שהוא קושר אותה לבן גביר, דמות שנויה במחלוקת המזוהה עם הימין הקיצוני. אסטרטגיה זו נועדה לפנות לדמוגרפיה מסוימת של מצביעים, כולל מצביעים אנרכיסטים, שעשויים להיות מושפעים מהתקפותיו של שאמה על הליכוד. עם זאת, טקטיקה זו עלולה להרחיק מצביעים אחרים שעלולים לראות במעשיו של שאמה חוסר כנות ומניפולציה.

משמעויות ומתחים במרוץ לראשות העיר

הסיבוכים הנובעים מעמדתו הסותרת של שאמה כלפי הליכוד הובילו למתחים בין מפלגות למועמדים במרוץ לראשות העיר רמת גן. בעוד שאמה מנסה להרחיק את עצמו מהמפלגה תוך חיבורה לדמויות שנויות במחלוקת, הוא מסתכן בפגיעה בשמה הטוב של המפלגה וביצירת שסעים בשורותיה. לכך עלולות להיות השלכות ארוכות טווח על הנוף הפוליטי ברמת גן, שישפיעו על בחירות עתידיות ועל בריתות פוליטיות.

יתר על כן, ניסיונותיו של שאמה לחבר את רווח לעוצמה יהודית עלולים לחזור אליו כבומרנג. מצביעי הליכוד עשויים לראות בטקטיקה זו ניסיון להטות את הבחירות לטובת שאמה, מה שעלול להוביל לאובדן אמון במנהיגותו. הדבר עלול גם להכביד על היחסים בין שאמה לרווח, כמו גם לחברים אחרים בליכוד, ולהקשות עליהם לעבוד יחד ביעילות בעתיד.

המרוץ לראשות העיר רמת גן חשף את הדינמיקה הפוליטית המורכבת ואת המחלוקות סביב ראש העיר כרמל שאמה ויחסיו עם מפלגת הליכוד. עמדתו הסותרת של שאמה, בשילוב ניסיונותיו לחבר את סגנו משה רווח לפוליטיקה של הימין הקיצוני, יצרו מתחים וסיבוכים בתוך המרוץ. הבנת היחסים המורכבים הללו חיונית להבנת הנוף הפוליטי ברמת גן וההשלכות על עתיד העיר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גבר עם ביצים

אריק זיו

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את עומרי אקוניס

ליכודניק

תובנות בעקבות המאבקים הפנימיים בליכוד

עינר אביב

פרשת בהעלותך – השקר שבתאווה

אלי כהן

החוק לפנסיונרים מיוחסים

אלי עמר תומך ברובי ריבלין לנשיאות

אלי חזן
דילוג לתוכן