32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי דעות

גבר עם ביצים

שר המשפטים אמיר אוחנה לא רק מחזיר את המדינה לנורמליות משפטית אלא גם מוכיח שזמנם של הנסיכים עבר

 

בהתחלה נטען שמדובר במינוי גרוע. התקשורת הישראלית בגיבוי השמאל הוכיחו לנו שוב עד כמה הם מעוררי רחמים. נתניהו היה הראשון למנות הומוסקסואל מוצהר אך הם, שדחפו שנים למינוי של שר כזה, הוקיעו אותו שוב ושוב בתואנות לא משכנעות.

מה שטוב באמיר שהוא הגיע לליכוד חסר רגשי נחיתות שהיו מנת חלקם של נסיכי הליכוד. כלומר, הוא עושה מה שהוא מאמין בו שטוב למדינת ישראל מבלי המשקל הכבד של נסיכי הליכוד שהיו צריכים לרצות שוב ושוב את הממסד הישן שהפך לדיפ סטייט.

אמיר היה הראשון להטיל ביקורת ישירה על הפרקליטות בצורה מעוררת הערצה. הוא אמר את האמת על מה שקורה שם ועל מה שאנשים יודעים שנים רבות. הוא מתעקש לקיים את החוק ואת רוח החוק הקובעת ששר ממנה מינויים במשרדו. כך צריכה להיראות דמוקרטיה. לכן, טוב שהתעקש על מינויה של ליאת בן ארי.

מה עוד טוב באמיר ? שהוא לא פוחד. אין לו את החשש מהדיפ סטייט ביודעו שיש לו את תמיכת העם. לפני כמה שבועות התקייים כנס ליכוד המוני. כל נבחרי הליכוד ישבו שם ואז כשאמיר נכנס החלו קריאות רמות של "אוחנה, אוחנה", בדיוק כמו שאוהדי בית"ר ירושלים נהגו להריע לאלילם אלי אוחנה.

 

דבר נוסף ראוי לזכות אוחנה : העמידה שלו לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בזמן ששרן השכל שברה את הקווים ונהגה בצורה עצובה אוחנה מבין מה מוטל על הכף.

הבחירות של אוחנה נכונות. המעשים שלו ראויים הרבה יותר. זה שיש לו אומץ לעשות זאת מעורר תקווה שמה שהיה מעוות בעבר לא יהיה יותר. אם יוחלט על קיום פריימריז לרשימה לבסוף אני מהמר שאמיר יחדור לעשירייה הראשונה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הטרמפיסטים

עובד קראוס

זמן לרעיונות חדשים: ישראל והנשיא טראמפ – הזדמנות היסטורית

גדעון סער

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את דורון אטיאס – האיש שלכם בצפון

דניאל נחמיה

נטע זר בליכוד ?

אלי חזן

נציג הליכוד, רז גרנות, נבחר לכהן כסגן יו"ר בארגון EYC

אריק זיו

מלחמות הפת"ח החמישיות

אמיתי שיף
דילוג לתוכן