25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד כללי

איילת שקד: זיקית פוליטית באור הזרקורים

איילת שקד, פוליטיקאית ישראלית בולטת, מצאה את עצמה במרכז תשומת הלב בעקבות ההודעה על ביטול אפשרי של ויזות לישראלים הנוסעים לארה”ב. עם מעורבותה בנושא והקריאות להצטרפותה למפלגת הליכוד, הפך מסלולה הפוליטי של שקד לנושא חם לדיון.

מעורבותה של שקד בעניין ביטול הוויזה

עם היוודע דבר הביטול האפשרי של ויזות לישראלים הנוסעים לארה”ב, מיהרה איילת שקד לקפוץ על העגלה. היא מיהרה לשתף את התקשורת בשורה של רעיונות, ואפילו זכתה לסיקור בערוץ 14. נראה היה ששקד נחושה לנצל את המצב ולמנף אותו לטובתה.

את המהלך הזה אפשר לראות כשלב ראשון בתוכנית גדולה יותר לקידום הקריירה הפוליטית שלה. בכך שהפכה את עצמה לדמות בולטת בשיחות על ביטול הוויזה, הצליחה שקד ללכוד את תשומת הלב הן של הציבור והן של חבריה הפוליטיקאים.

קריאתם של פוליטיקאים מהליכוד לשקד להצטרף למפלגתם

בשלב השני של הדרמה המתגלגלת, החלו ראשי ערים בליכוד לקרוא לאיילת שקד להצטרף למפלגתם. עם הנראות והשפעתה, שקד משכה את תשומת ליבם של פוליטיקאים מרכזיים בליכוד שמאמינים שהיא תהיה נכס יקר ערך למפלגתם. אותם פוליטיקאים טוענים כי ניסיונה וקשריה של שקד יביאו דחיפה נחוצה מאוד למפלגת הליכוד.

תומכיה של שקד בליכוד, בהם ראשי רשויות , מוכנים לתמוך בה בהצטרפות לליכוד.

התנגדות למעבר אפשרי של שקד לליכוד

עם זאת, לא כולם מצטרפים לרעיון שאיילת שקד תצטרף לליכוד. המבקרים טוענים כי מקומה הוא עם עמיתיה הנוכחיים מהשמאל, כמו בנט וסער, בממשלה. לטענתם, המערך הפוליטי והנאמנות של שקד צריכים להישאר עם השמאל, ולא להחליף צד כדי להצטרף לליכוד.

מבקרים אלה רואים במעבר הפוטנציאלי של שקד לליכוד תכסיס אופורטוניסטי, המונע מאמביציה ולא ממחויבות אמיתית לערכי המפלגה ועקרונותיה. הם מזהירים כי היסטוריית התמרון הפוליטי שלה עלולה לערער את אמינותה ויציבותה של מפלגת הליכוד.

ניתוח עתידה הפוליטי של שקד

ככל שהוויכוח סביב עתידה הפוליטי של איילת שקד מתעצם, חשוב לשקול את התוצאות האפשריות של החלטתה. אם שקד תבחר להצטרף לליכוד, היא עלולה למצוא את עצמה בעמדת כוח בתוך המפלגה, ואולי אף להגיע לעשירייה הראשונה בפריימריז. הדבר יעניק לה השפעה משמעותית על כיוון המפלגה ומדיניותה.

מצד שני, אם שקד תחליט להישאר עם עמיתיה הנוכחיים מהשמאל, היא עשויה להמשיך למלא תפקיד מרכזי בגוש השמאל, ניסיונה וקשריה יישארו נכסים יקרי ערך למפלגתה הנוכחית, ונאמנותה עשויה לסייע בחיזוק מעמדם.

בכל אחד מהתרחישים, להחלטתה של שקד יהיו השלכות מרחיקות לכת הן על הליכוד והן על עמיתיה הנוכחיים. אבל בחירתה תשפיע רק על הקריירה הפוליטית שלה.

מסלולה הפוליטי של איילת שקד הפך לנושא חם לדיון, שכן מעורבותה בשיחות ביטול הוויזה לארה”ב והקריאות להצטרף לליכוד הציבו אותה באור הזרקורים. בעוד המעבר הפוטנציאלי שלה לליכוד זכה לתמיכה מצד חלק מהפוליטיקאים, אחרים טוענים כי מקומה הוא עם עמיתיה הנוכחיים מהשמאל. בעוד שקד שוקלת את החלטתה, ההשלכות הן על הקריירה הפוליטית שלה והן על המפלגות המעורבות בה עדיין אינן ברורות. .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פתיחה היסטורית של סניף הליכוד בירוחם

אריק זיו

ערב נשים דתיות תומכות ליכוד בגבעת שמואל

מערכת ליכודניק

יהי זכרו של חיים אברהם ברוך

ליכודניק

בחירות חדשות למרכז

דניאל נחמיה

מירי רגב, האישה הראשונה של ישראל

אריק זיו ויזר

מירי רגב: “לראש הממשלה יש מדינה על הראש”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן