22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כנס בחירות הליכוד – אח”י

במוצ”ש האחרון (פרשת “בא”) נערך כנס רב משתתפים באולם בית הכנסת מונקאטש בכפר גנים, בו נכחו מאות משתתפים מבני הציונות הדתית ומחברי הליכוד בעיר.
בכנס השתתפו : ח”כ אפי איתם, ח”כ גדעון סער, רא”ל (במיל’) משה בוגי יעלון , ד”ר לאה נס, חברי הנהלת העיר: מר יעקב פלהיימר , ועו”ד חיים בשארי אשר הנחה את הערב.
המשתתפים הציגו את תוכנית העבודה שלהם בתחום המדיני-בטחוני אל מול מחדלי השלטון של קדימה וכן ציינו את שיתוף הפעולה של נציגי מפלגת אח”י עם חברי הליכוד כשלב ראשון בשיתוף פעולה עתידי של הליכוד עם בני הציונות הדתית.
במהלך הערב הגיע הבדרן מוטי גלעדי שעלה לבמה לקול תשואות רמות . בסוף הערב נשאר קהל רב לשלב השאלות וקיבל הסברים מח”כ אפי איתם מבוגי יעלון ומיו”ר הליכוד פתח תקווה עו”ד חיים בשארי, על המהלך המשותף של הליכוד-אח”י. התחושה בסוף הערב מצד המשתתפים הייתה כי אכן יש רצון רב מצד גורמים בכירים בליכוד לשתף פעולה באופן אמיתי ומלא עם אנשי הציונות הדתית בכל הנושאים המהותיים העומדים על הפרק.
פעילים בכירים בליכוד שיבחו את יו”ר הסיעה המקומית מר חיים בשארי על פעילותו הנמרצת באיחוד השורות בסניף הליכוד בעיר לצורך המערכה החשובה, ולהביא ניצחון בבחירות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רפואה שלמה ארי הרו

אריק זיו ויזר

דורשים מצמרת הליכוד להחזיר לחברי המרכז את סמכויותיהם וכוחם/מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

המונים בחגיגת המימונה בבית ח”כ ציון פיניאן

אריק זיו ויזר

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

דניאל נחמיה

חיים בשארי מארח את פורום מדברים מהשטח

אריק זיו ויזר

מפגש עבודה – פורום “נאמני ליכוד דוברי רוסית” עם יו”ר ועדת הקליטה ח”כ דני דנון.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן