24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מפגש עבודה – פורום “נאמני ליכוד דוברי רוסית” עם יו”ר ועדת הקליטה ח”כ דני דנון.

ב27  לינואר 2011  חברי פורום “נאמני ליכוד דוברי רוסית” בהנהגתו של יו”ר פורום מר רומן בורוכוב נפגשו עם יו”ר ועדת הקליטה ח”כ דני דנון.

הפגישה התקיימה  ביוזמתו של יו”ר ועדת הקליטה ח”כ דני דנון אשר ביקש להיוועד עם חברי הפורום על מנת להתייעץ עם חברי הפורום על חיזוק הקשר עם אזרחי הארץ דוברי רוסית.

במהלך הפגישה עלו נושאים מגוונים אשר בהם יש צורך בטיפול על מנת לסייע לאזרחים אלו להשתלב בצורה הטובה ביותר בחברה הישראלית,ולתת להם תחושה שתנועת הליכוד

היא ביתם.

בתחילת דבריו יו”ר ועדת הקליטה ח”כ דני דנון ביקש מחברי הפורום להיות ספציפיים בדבריהם ולהתייחס להווה ובמה ניתן לקדם נושאים בוערים בקרב האזרחים דוברי רוסית ובאילו תחומים יש צורך בהתערבות.

חברי הפורום כיבדו את בקשתו והתייחסו באופן קונסטרוקטיבי לקשיים שבהם יש לטפל על מנת לשפר את מצבם של אזרחים אלו.

במהלך המפגש כל חבר פורום הביע את דעתו ויו”ר ועדת הקליטה ח”כ דני דנון רשם את הרעיונות שהעלו חברי הפורום.

לאחר שאחרון הדוברים סיים את דבריו, יו”ר ועדת הקליטה ח”כ דני דנון התייחס לכל הרעיונות שהועלו, הודה לחברי הפורום וביקש להיפגש עם הפורום בהמשך על מנת להמשיך את סיעור המוחין והעלאת הרעיונות נוספים , כמו כן יו”ר ועדת הקליטה ח”כ דני דנון הבטיח לקדם חלק מהרעיונות אשר מצא לנכון.

בסוף המפגש יו”ר ועדת הקליטה ח”כ דני דנון ביקש להודות לכל משתתפי המפגש ובנוסף לכך ביקש מפגש נוסף שבו ידונו אך קודמו הרעיונות שהועלו במפגש הנוכחי זאת ועוד להעביר לידיו של היו”ר תוכניות עבודה אשר כבר הוכנו על ידי חברי הפורום ורעיונות נוספים אשר יעלו עד המפגש הבא.

פורום “נאמני ליכוד דוברי רוסית” הודה ליו”ר ועדת הקליטה ח”כ דני דנון על רצונו הטוב והבטיח להמשיך לשטף פעולה במלוא המרץ.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפורום הלאומי בליכוד/ בגדי המלך החדשים

אריק זיו ויזר

הודעה:אביו של ריכאד חיראדין נפטר

אריק זיו ויזר

אקוניס וכץ במפגש חברים אצל כוכבה מתתיהו

אלי חזן

לב המרכז בדימונה:”תומכים בחוק המינויים ונלחמים בתחום החברתי”

אריק זיו ויזר

האמת “הליכודית של מירי רגב”

אריק זיו ויזר

סלאח שבתי נעצר בחדרה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן