34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חיים בשארי מארח את פורום מדברים מהשטח

לאור שיתוף הפעולה בין אהרון גוזלן יו”ר פורום מדברים מהשטח לבין חיים בשארי חבר מועצת העיר פ”ת התקיים ביום חמישי האחרון כנס שמטרתו איחוד הסניפים במעמד השר סילבן שלום משנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל ושיתוף פעולה אזורי, ח”כ רגב מירי – יושבת-ראש ועדת המשנה לפריפריה, ח”כ דנון דני –  סגן יושב – ראש הכנסת  ובהשתתפות כמאה חמישים חברים ופעילים.

את הערב פתח המנחה ששי שסקר את פעילויות פורום מדברים מהשטח בהנהגת מר’ גוזלן שהינן: איחוד סניפי הליכוד, פתיחת סניפים, גיבוש צעירי הליכוד, קידום פרויקט ‘העצמה אישית’ בתחום החינוך וקידום פרויקטים חברתיים.

יו’ר הפורום אהרן גוזלן הודה לשר סילבן שלום שכיבד את הפורום בנוכחותו ועל כך שהפורום מקבל אוזן קשבת ויד מכוונת מהשר בכול דרישה ועניין. כמו כן הודה לחבריו מפ”ת שמחי וששי, על שיתוף הפעולה להצלחת הערב, ובמיוחד לשותפיו להנהגה מדמון וראובן. גוזלן אמר שהפורום ימשיך לפתח ולהרחיב את פעילות הפורום בכל הארץ, וכי יחזק את הפעילים בשטח כמו גם את ח’כים שמייצגים את השטח כגון ח’כ מירי רגב וח”כ דני דדון.

נשיא הפורום מדמון דיבר על נושא החוקה של הליכוד ושיש צורך להמשיך ולחזק את פעילות הפורום בתחומים השונים ובעיקר בפתיחת סניפי הליכוד בכול הארץ וזאת במטרה שהליכוד בבחירות הבאות יגיע ל- 40 מנדטים ואז הליכוד לא יהיה תלוי בדרישות של המפלגות הקטנות בהקמת הקואליציה.

המזכיר ראובן אמר שבהמשך לדבריו של הנשיא ועל מנת שלפעילים תיהנה השפעה בשטח חייבים להתפקד לליכוד הפורום כחלק מהגישה השיווקית שלו לקליטת חברים חדשים הוא מראה את הצדדים החיובים בחברות למפלגה ולכן רוב חברי הפורום הינם פנים חדשות בליכוד בפרט ובפוליטיקה בכלל.

ח”כ דני דנון דיבר על הפעולות שלו בכנסת למען העם כמו ביטול עמלות הבנקים והדבר החשוב שעל הפרק הוא חיזוק ההתיישבות  מצד אחד וגיבוי לראש הממשלה מול גורמים שונים מצד שני.

ח’כ מירי רגב אף היא סקרה במקצת את פעילותה בכנסת ושתפה את החברים בעריכת הכנס החברתי שהיא עורכת בתחילת החודש הבא ביהוד.

השר סילבן שלום סקר את פעילותו בממשלה בצורה מפורטת וזכה לאהדה רבה בקרב הנוכחים באירוע.

כמו כן, אמר שעד היום רק שמע על היכולות של מר גוזלן היום ראה מה גוזלן מסוגל לעשות בשטח,  להביא בכול כנס בתקופה שאין בחירות כמות גדולה של אנשים יאמר לזכותו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טקס השקה של פורום “מדברים מהשטח” /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

פשוט אמרו לא ! /מאת:ערן שכטר

אריק זיו ויזר

ח”כ אלקין:”גברת “פוליטיקה אחרת” ומפלגתה פוגעים באינטרסים הישראלים.

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד בכפר סבא בכנסת ובמשרד החוץ

אריק זיו ויזר

ח”כים מסיעת הליכוד בחגיגות שמחת תורה בחולון

אריק זיו ויזר

מועדון debate בליכוד-שינוי מרענן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן