22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

יצאה לה הציפי – זיו דשא

“המפלגה זה אני” אמר מי שאמר ומבלי מישים, התכוון כנראה גם לגברת ליבני.

בצורה אימפולסיבית, אפשר לומר ילדותית, שלחה גב’ לבני מסרון לחברי קדימה, עם הודעה בזו הלשון:
“ברוגז – לא משחקים שברו את הכלים”
מנהיגה אמיתית הייתה חושבת, לוקחת אוויר ולא מגיבה מייד. הייתה מתייעצת אם חברי הצוות שליוו אותה (מונח שכנראה אינו מוכר לה), עזרו הך, שותפים לדרך, שומעת את עמדתם ואז מחליטה.
אבל כאן התגלתה צורת מנהיגות חדשה שלא הייתה מוכרת עד היום. “לקחו לי”, “לא נתנו לי את מה שביקשתי”, אז אני “צ’ילבה”, ברוגז לא משחקת.
לא משנה מה עומד על הפרק ולא משנה, מה המסר החמור והפלגני לבוחרים “הם שם בימין הקיצוני” לא ראויים אפילו לשיחת הבהרה, הם לא לגיטימיים, לעומתם עם אבו מאזן, אבו עלא וחבריהם אשמח לשבת לדבר, אבל עם בנימין נתניהו ( “ביבי” בהתזה מזלזלת כפי שאמרו לה אדלר/ארד להגיד), לא אשב לא ולא.
רציתי להמליץ לה לקרוא את הספר דירה להשכיר אולי זה מה שיעזור, להתנהג בין אנשים קצת אחרת,קצת כבוד והערכה לאחר, לא יזיקו לגברת ניקיון, מטעם עצמה.

ולסיום, מעניין לו היה המצב הפוך ומר נתניהו היה שולח מסרון ברוח זו אלינו חברי הליכוד, התקשורת המאוזנת הייתה חוגגת, “הוא לחיץ” , “לא שקול”, “לא מתייעץ”, “פלגן” אבל מכיוון שזה היא מהצד הנכון של המפה אז זה בסדר נורמאלי ואפשרי.

שבת שלום לכל עם ישראל באשר הוא.

זיו דשא



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בנט ולפיד על המוקד של החרדים הציוניים

אלי חזן

פרשת השבוע – ויחי

אלי חזן

צריך פיס בחיים

אריק זיו ויזר

מיהו היהודי הנרדף?

אריק זיו ויזר

ברקסיט כהזדמנות

אלי ורד חזן

בני בגין והתעויוט

אלי חזן
דילוג לתוכן