27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

צריך פיס בחיים

25 שנים יש לי מנוי בכרטיס הפיס וזאת בשכנועו של היו”ר הקודם של הפיס גדעון גדות ומעולם לא זכיתי בסכום שיחזיר לי חלק מהשקעתי הרבה במפעל הגדול הזה, גם לא חלק קטן ממנה, גם לא חלקיק!

 

 

בפיס גם לא התעניינו בלקוח וותיק כמוני, גם לא שאלו לשלומי, אפילו אריאלה מהפיס לא צלצלה מעולם אלי למרות שיחותיה הרבות עם הלקוחות המאושרים. וכך בעקבות הקרבות בצמרת הפיס, כאשר ההנהלה קוראת תיגר על החלטות הבוס החדש, קיבלתי החלטה אישית כמחאה להפסיק את חברותי רבת השנים והחד צדדית בפיס, ובצעד אמיץ וויתרתי על הוותק ועל המנוי בביטול מנומק ומסודר בכתב.

מאז ששלחתי את החלטתי לא פסקו לצלצל אלי מהפיס לשאול לשלומי ולשכנעני שהחלטתי הייתה שגויה ונמהרת ורצוי שאחשוב שנית לחדש את המנוי שלי כי אוטוטו הסיכויים שלי השנה הם טובים לזכייה מעניין למה השנה…..

ואני הפתי המאמין בגורלות, בחלומות, ובעתיד וורוד ביטלתי את הוויתור והחלטתי לתת צ’אנס נוסף וכאות תמיכה ביו”ר החדש של המפעל עוזי דיין שכולם מנסים להוציא את נשמתו!

וכאן אני פונה לעוזי היקר ומודיע לו שאני את שלי עשיתי בחידוש המנוי בתרומה למפעל הפיס וכאות הערכה אליך, אך אנא ממך תדאג שאריאלה מהפיס תצלצל יום אחד גם אלי!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אובאמה כמשל

אריק זיו ויזר

הפלונטר לאיוש ראשות ועדת חוץ וביטחון

אריק זיו ויזר

כששומרי הליכוד פגשו את זאב ז’בוטינסקי לראשונה

אריק זיו ויזר

התלבטות, דאגה וניצחון

אלי חזן

מי נהנה מנתניהו ומי לא

אריק זיו ויזר

עזה ואיראן – איומים מקבילים ומתואמים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן