25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

לבני למדה ש 65 > מ28 -יומן פוליטי-אריק זיו

ליברמן לימד את לבני לספור,קדימה בלשניקוב, המורה לשררה דליה איציק, אולמרט האם יחזור. ביום חמישי הסתיימה סאגת האשליות שקיבלה מימד קומי טראגי של ציפי לבני. ליברמן אמר לנשיא כי נתניהו הוא הוא מועמדו להרכבת ממשלה ובכך סתם את הגולל על ספין נוסף של לבני שידעה לספור רק עד 28. אמת אומרת לבני – 28 זה יותר מ27 אך גם פרס יודע ש – 65 זה הרבה יותר מ -28.
ואני אומר ללבני שכאשר עושים חשבון גם אדלר לא יעזור לך.

עכשיו לבני עברה להאמין באשליה אחרת ולפיה נתניהו לא ישרוד. אני הייתי מציע לה להמתין ולראות כיצד חסרי החוליות שלה ישרדו באופוזיציה במשך שנתיים ואולי אף שלוש שנים. מי ייתן והימין יבין כי המריבות שלו יחזירו את אדלר ולבני, אז אולי נפגש בעוד ארבע שנים.
ואת לבני תופיעי לקראת הבחירות הבאות כעוף ללא נוצות.

לבני וקדימה משולים לצמח מים. אלו, כידוע, צמחים ללא שורשים. לבני, שדיברה על פוליטיקה אחרת, הסכימה לתנאיו של ליברמן. אנו זוכרים שהיא נתנה לש”ס מיליארד ₪ אך נפלה על שמירת ירושלים.
בכל מקרה עכשיו הזמן של נתניהו ובעיניי עדיף לראות בקואליציה את בן ארי על פני יואל חסון.
הייתי רוצה לשאול את לבני : בואי ונראה כיצד אתם מתמודדים ללא השררה, קרוב לודאי שעם ישראל לא יזכה לראות זאת, וקדימה תכנס לממשלת נתניהו.

נתניהו שוב מוכיח כי נאמניו יקבלו על הראש. המנכ”ל של דליה איציק, אבי בלשניקוב, מיועד לתפקיד כמנכ”ל משרד ראש הממשלה.
בשני הכנסים האחרונים של הליכוד בבנייני האומה,וגני התערוכה, רוני מאנה היה המפקח על כניסה של אורחים לאזור המכובדים,
רוני מאנה אמר בתגובה שאינו מתערב, הוא אומנם חבר קרוב של משפחת נתניהו אך אינו מתערב בתהליכים.

השררה
ב – 2006, מיד לאחר הבחירות, נכנסתי לכנסת וראיתי את רובי ריבלין מפנה את לשכתו. שאלתי אותו מדוע הוא ממהר להתפנות והוא השיב לי שהבוחר אמר את דברו והוא איננו נאחז בקרנות המזבח.
מצד שני אנו רואים כי דליה אינה מרפה מהלשכה והשררה. דליה קיבלה את הח”כים החדשים והעבירה להם שעור בהתנהלות בכנסת.
לא לחינם נאמר ש”השררה מוציאה את האדם מדעתו”.

ליברמן

כאשר ליברמן טס למינסק, הלשונות הטובות אמרו מדוע הוא טס. אך מי שמכיר את ההתנהלות של ליברמן יודע שאחרי כל מערכת בחירות הוא יוצא לחופש בחו”ל. לכן רק בעלי הזיכרון הקצר היו מופתעים, ליברמן נתן למריונטה של אדלר תקווה לשבוע, אך ליברמן נאמן לדרכו לא הכזיב, נכון שהוא היה מעדיף ממשלה רחבה, אך לא ליברמן יטרפד את הקמת הממשלה ע”י נתניהו.

אהוד אולמרט

ברק ראה את הלבן בעיניים של אולמרט אך ברק נשאר בממשלת אולמרט. ברק הכשיר את אולמרט ואכל אותה ע”י לבני שהשאירה אותו ללא מנדטים.
אולמרט יכול ליהנות מכל העולמות, גם לבני וגם ברק לא הצליחו. לבני שקיבלה 28 מנדטים לא יכולה להרכיב ממשלה וברק שהפיל אותו בקיץ האחרון גמר את החורף במפלה הכי גדולה של מפלגת העבודה.
יריבי אולמרט בממשלה ניצחו בקרב אך הפסידו במלחמה, קרוב לודאי כי אולמרט לא מצטער לרגע שגם ברק וגם לבני לא הצליחו כל אחד מזווית אחרת.
מקורב לאולמרט אמר השבוע “הוא עוד יחזור”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו צדק כאשר נאם בקונגרס

אריק זיו ויזר

דין דרעי כדין בייניש !

אריק זיו ויזר

בוגי כבר לא שמאלן ?

אריק זיו ויזר

קרב רב

אריק זיו ויזר

הדורון של האוצר רע לעם

נכהן כשרים בממשלת ליברמן

דילוג לתוכן