25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ליאור גרוסמן

חברת החשמל – מועקת חינם

כולנו מכירים את המועקה שיוצרת חברת החשמל. ליאור גרוסמן מביא את המועקה הזאת לידי מהות – הרבה יותר מצחיק ועצוב ממה שחשבתם 

 

 

לכבוד

 

חברת החשמל לישראל

 

הנדון: חידוש ההרשמה להטבת “חשמל חינם”

 

בפרוס עלינו ימות הגשמים, ברצוני לברך אתכם בברכת חורף חם ובריא, ולאחל לכם המשך עשיה פוריה לטובת משק האנרגיה בישראל.

 

התרוממות רוח אוחזת בי, כשאני נוכח לראות שגם במפנה המאה ה 21 חזונו של הזקן מנהריים חי וקיים, ובכל בית בישראל ניתן למצוא שקעים רבים המספקים חשמל בשפע לכל צורכי המשפחה המודרנית.

 

כמי שנהנה משירותיכם משחר ינקותו, אני חש שמן הראוי להודות לכם, ולציין שלמעט הפסקות מעטות פה ושם (לרוע המזל תמיד דווקא בעיצומו של החורף, או בשיא החום) אספקת החשמל לביתי הייתה על פי רוב על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצוני המלאה.

 

אני אף חושב שיש להוקיע את הקולות בציבור הישראלי,  שברוח “מחאת המילקי” המפונקת והפוסט ציונית, קוראים להפרטה של ייצור החשמל מטעמים אנוכיים כגון שיפור השירות, או הורדת המחיר לצרכן. מונופול היא לא מילה גסה, ומה שמותר למועצת החלב ולרשות הנמלים, ללא ספק צריך להיות מותר גם לכם.

לא פלא הוא, שאותם יורדים לברלין בפוטנציה הקוראים להפרטה, הם גם צרי העין המגנים את ההטבה- המתבקשת כמעט- של חשמל חינם לעובדי חברת החשמל. אל מול ההפקרות בחברה הישראלית, בה מקובל מקדמת דנא לסחוב ציוד משרדי מהעבודה, לחייג לחו”ל, ולהדפיס תמונות של הילדים בצבע במשרד,אני סבור שיפה עשתה חברת החשמל כשפעלה ברוח הציווי המקראי “לא תחסום שור בדישו”, ואיפשרה לעובדיה להנות כדין מן החשמל שהם מייצרים במו ידיהם.

 

(במאמר מוסגר, ברצוני לנצל במה זו גם בכדי לצאת חוצץ נגד ההשמצות המושמעות מדי פעם כלפי הדמויות האהובות “שקע ותקע”, ונגד הנסיונות לרמוז כי יש דבר מה בלתי מוסרי ביחסים ביניהם)

 

איני יכול לכתוב אודות חברת החשמל, מבלי להזכיר את דוד-רבא שלי, מעובדי החברה בגמלאות.

לאורך השנים שאבה כל המשפחה המורחבת את כוחותיה מדוד זה, פשוטו כמשמעו, על ידי התחברות ללוח החשמל בדירתו.

כיום, משיצאתי לחיים עצמאיים ואיני מתגורר עוד בשכנות לדוד הנ”ל, אני מוצא כי תשלום חשבון החשמל מהווה מעמסה כלכלית משמעותית. אבקש, אם כן, לחדש את ההרשמה להטבת “חשמל חינם” בהקדם האפשרי. אמנם אני עצמי איני עובד החברה, אך כאמור לאורך שנים נהניתי מן ההטבה בזכות הדוד, ובכלל- דם זה לא מים, ומן הדין הוא שגם קרבת משפחה מדרגה שלישית תזכה אותי לפחות ב 35% הנחה בחשבון החשמל.

כמו כן, אשמח לקבל קישורים לסירטונים בכיכובם של שקע ותקע.

 

בברכת “יותר חשמל- פחות עמל”,

 

ליאור גרוסמן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נשבר מתאגידי המים ? ליאור גרוסמן מגחיך אותם

אלי חזן

ליאור גרוסמן מגחך על הניוזלטרים של חברי הכנסת

אלי חזן

הכבל המיותר של חוק ישראל היום

אלי חזן

נשבר מתאגידי המים ? ליאור גרוסמן מגחיך אותם

אלי חזן

מטרידים טלפוניים, באמת נמאסתם

אלי חזן
דילוג לתוכן