22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

שאין לדנון : המרכז חייב לדון במצב העכשווי

במכתב ששלח המועמד לראשות צעירי הליכוד לקראת כינוס המרכז ביום ראשון מדגיש כי “מרכז הליכוד הוא המקום הטבעי והמובן מאליו לקיים דיון נוקב בסוגיות שעל סדר היום”

ליכודניק מביא את תוכן המכתב במלואו : 

 

י”ג בחשון תשע”ה

6.11.2014

לכבוד

ח”כ דני דנון

יו”ר מרכז הליכוד

כנסת ישראל

ירושלים

 

 

הנדון: בקשה לקיום דיון דחוף במרכז הליכוד בנושא אכיפת החוק בבירת ישראל

מכובדי,

ביום ראשון הקרוב יתכנס מרכז הליכוד, שהינו כידוע המוסד העליון של התנועה, לדיון כלכלי-חברתי אשר נקבע לפני מספר חודשים. התכנסות זו, כמו גם ההתכנסות הקודמת לה שעסקה בנושאים ביטחוניים-מדיניים, היא מבורכת והולמת תנועה פעילה העומדת בראש הנהגת המדינה ורואה עצמה כתנועה ערכית ומובילה את דעת הקהל.

אולם, לא ניתן להתעלם מהאירועים וההתרחשויות בתקופה האחרונה, שכולנו נחשפנו אליהם בצורה כזו או אחרת באופן אישי או באמצעות התקשורת, המתחוללים באזורים שונים בארץ אך במיוחד בירושלים ובקרבת המקומות הקדושים, ואשר מלמדים על בעיה חמורה באכיפת החוק בירושלים, בירתה הנצחית של מדינת ישראל.

אני, יחד עם חברים צעירים רבים בתנועה, סבורים כי מרכז הליכוד הוא המקום הטבעי והמובן מאליו לקיים דיון נוקב בסוגיות שעל סדר היום, לרבות בסוגיה זו. אנו חוששים שקיום דיון במרכז ביום ראשון הקרוב בנושאים כלכליים-חברתיים גרידא (חשובים ככל שיהיו), תוך התעלמות מוחלטת ממצב אכיפת החוק בירושלים, עלול להיתפס על ידי החברים כמו גם על ידי הציבור והתקשורת כניתוק מהציבור אשר משווע לאמירות ברורות של ההנהגה בעניין.

על כן, הריני מבקש ממך לעשות שימוש בסמכותך בהתאם לחוקת הליכוד, ולהוסיף לסדר היום של ישיבת המרכז הקרובה דיון דחוף בנושא אכיפת החוק בירושלים בירת ישראל.

 

 

בברכה נאמנה,

 

דוד שאין, צעירי הליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

להקים מטה צעירים עכשיו!!/ אלעד זמיר

אריק זיו ויזר

הצעירים הליכודיים של כפר סבא

אלי חזן

לוז צעירי הליכוד השבוע בתאים הפוליטיים

אריק זיו ויזר

מיכאל לובוביקוב ואריאל בולשטיין עשו חיל בכנס צעירי אירופה

יאיר את הליכוד

אלי חזן

אוירה תוססת בכינוס מועצת צעירי הליכוד

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן