19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
ליאור גרוסמן

ליאור גרוסמן מגחך על הניוזלטרים של חברי הכנסת

גם אתם מקבלים ניוזלטרים מחברי כנסת שאין לכם עניין בהם ? לליאור גרוסמן נמאס מכך והוא כתב לאחד מחברי הכנסת של הבית היהודי שליכודניק העדיף לצנזר את שמו. זה די מביך אך גם מאוד מצחיק

 

לכבוד

 

חבר הכנסת…

משכן הכנסת, ירושלים

 

מיקוד 854938

 

 

הנדון: מכתביך בדואר האלקטרוני

 

 

שלום ואור!

 

בפרוס עלינו תקופת אחרי החגים, ברצוני לברך אותך בהמשך עשיה ענפה למען הציבור בכלל ובוחריך בפרט.

 

בזמנים של אי יציבות, זעזועים פוליטיים וחשש לאבטלה במשק, מחמם את הלב לראות איש צעיר ונמרץ שדואג ברצינות לעתידו, ופועל בנחישות על מנת לשמר את מקום עבודתו בבית הנבחרים.

 

למרות שאיני נמנה באופן ישיר על בוחריך (אמנם הצבעתי למפלגתך, אך אודה שהתאכזבתי מעט לראות אותך משובץ במקום ריאלי), שמחתי להווכח שאתה רואה את עצמך כמחויב לכל אחד ואחד מהבוחרים, ואף מפנה זמן מעת לעת כדי להתיישב ולכתוב אלי (אישית!) בדוא”ל , אודות פעילותך השוטפת.

 

בהזדמנות זאת, הרשה לי גם לברך אותך על כתובת הדוא”ל החדשה! (אגב- מי זה noreply? )

 

לא כל יום זוכה אזרח מן השורה ליחס אישי שכזה מצד נבחרי הציבור,ולמותר לציין שהדפסתי ומסגרתי את מכתביך, ואני וחברתי נהנים מאוד לשוב ולקרוא בהם מעת לעת, בעיקר אחרי הצפיה ב “פסוקו של יום”.

 

שמחתי מאוד להיוודע ממכתביך הנ”ל, שלא רק בתקופת טרום-בחירות אלא אף בימים כשגרתם אתה עוסק במרץ וללא לאות בפעילות פרלמנטרית ענפה, הווי  אומר: סיורים ברחבי הארץ, צילומים משותפים עם פעילים ופונקציונרים למיניהם, השתתפות במסיבות ובטקסים, ופיזור הצהרות והבטחות שונות בענייני השעה.

 

לאחר שכתבת אלי כבר מספר פעמים, הרגשתי שאך מן הנימוס יהיה לכתוב בחזרה, ולספר גם אני  לך אודות הפעילות השוטפת שלי, אך נראה שקיימת תקלה כלשהי בשירות הדוא”ל שלך ואני לא מצליח לשלוח אליך דואר חוזר.

כמובן שלא נתתי לתקלה פעוטה כזו לעצור אותי, ואני מצרף לך כאן במעטפה נפרדת דף סיכום של פעילותי בתקופה האחרונה (בעיקר נגינה באקורדיון ופתרון תשבצים), וכן מספר תמונות “סלפי” שלי ושל חברתי. אני מקווה שתהנה מהחומר, ואשמח לשלוח לך עוד בהמשך.

 

 

נ.ב

 

למרות השמחה וההתרגשות בהם התקבלו אצלי מכתביך, התאכזבתי מעט לגלות שאין בהם שום פירוט אודות העלויות של כל הפעילויות הפרלמנטריות הנ”ל, ואשמח אם תוכל לתקן זאת במכתבים הבאים.

 

 

בברכת “אשר בחר בנו” ,

 

ליאור גרוסמן

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הכבל המיותר של חוק ישראל היום

אלי חזן

נשבר מתאגידי המים ? ליאור גרוסמן מגחיך אותם

אלי חזן

מטרידים טלפוניים, באמת נמאסתם

אלי חזן

חברת החשמל – מועקת חינם

אלי חזן

נשבר מתאגידי המים ? ליאור גרוסמן מגחיך אותם

אלי חזן
דילוג לתוכן