34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ליאור גרוסמן

מטרידים טלפוניים, באמת נמאסתם

נמאס לכם ממטרידים טלפוניים? גם לליאור גרוסמן נמאס. אז הוא כתב להם מכתב ששוה לעיין בו

לכבוד

 

מוסדות קבר הצדיק ע”ה זצוק”ל,

 

עמותה ללא כוונת רווח, בע”מ

 

 

הנדון: פנייתכם הטלפונית

 

 

בפרוס עלינו סוף שנת המס, ברצוני לברך אתכם בשפע ישועות ושנזכה כולנו, וגו’ (אמן ואמן).

 

בזמנים של צמא רוחני מחד, ומשבר מנהיגות דתי וערכי מאידך, לא נותר אלא לברך על מאמציכם להמשכת פעילותו העסקית של הצדיק, זצוק”ל, גם לאחר שעבר לעולם שכולו טוב.

 

אינני שומר מצוות (אני מוצא שהדבר מהווה טרחה רצינית, ואף לא הולם את אורח חיי – מאז ומעולם אהבתי ללכת לים בשבת),  אך סבא שלי היה רב, ותמיד שמורה אצלי פינה חמה בלב לעניינים דתיים- ליתר ביטחון.

 

לכן, מובן כי קשה לתאר את ההתלהבות שאחזה בי כשהתקשרתם אלי בהצעה שכמעט ואי אפשר לסרב לה, לאמור: “אם ברצונך להצטרף לאלפים שכבר ראו ישועות גדולות, הקש 1 “.

 

מאידך, עלי לציין שהתלהבות זו הצטננה קמעא, כשהסתבר לי- בהמשך השיחה- שלא מספיק רק להקיש “1”, ושאם ברצוני להצטרף לאלפי הנושעים הנ”ל, אני צריך גם לתת כסף, ועדיף בהוראת קבע אם אפשר.

 

למרות שברור לי שישועות זה לא חינם, ושגם מוסד ללא כוונת רווח רוצה לעשות קצת כסף (לא קל בארץ), אני מודה שאני אדם ספקן מטבעי וגם נוטה מעט לקמצנות. יתרה מכך- פרט לכמה בעיות פעוטות, אני מוצא שאצלי הכל כשורה  (טפו טפו), כך שאני לא זקוק כרגע דווקא לחבילת ה”ישועות הגדולות”, שאותה אתם משווקים כעת.

 

ברצוני לברר, אפוא, אם אתם מציעים גם דילים זולים יותר- משהו סטייל “ישועות לייט”, או אפילו חבילה בסיסית ממש עם פתרון לבעיה ספציפית, כגון מצוקת חניה או נזילה בדירה וכד’. כמו כן, ברצוני לדעת האם יש אפשרות לשלם רק לאחר אספקת המוצר, דהיינו לאחר שהנזילה נעלמה או נוספו מלא חניות ברחוב, וכו’.

 

 

בברכת “על הניסים, ועל הנפלאות”

 

ליאור גרוסמן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נשבר מתאגידי המים ? ליאור גרוסמן מגחיך אותם

אלי חזן

נשבר מתאגידי המים ? ליאור גרוסמן מגחיך אותם

אלי חזן

הכבל המיותר של חוק ישראל היום

אלי חזן

ליאור גרוסמן מגחך על הניוזלטרים של חברי הכנסת

אלי חזן

חברת החשמל – מועקת חינם

אלי חזן
דילוג לתוכן