14.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

שר הבט"פ במפגש עם תא לביא בבינתחומי: "מתפקידי לחזק את אמון הציבור במשטרה"

תא לביא במרכז הבינתחומי הרצליה קיים מפגש זום ייחודי מסוגו עם השר לביטחון פנים, חה"כ אמיר אוחנה. במפגש נדונו סוגיות שונות במתכונת של "שיח פתוח" – שאלות ותשובות.

בין פלורליזם, מונטסקייה והמשרד לביטחון פנים:

באשר לליכוד, טוען השר אוחנה כי בראייתו הליכוד מייצג מגוון רחב בפסיפס החברה בישראל, וגם מיוצג על ידו: המטה החרדי, מתיישבים מיו"ש, גאווה בליכוד – כל אלה ביחד מהווים נקודת הכוח והגאווה של פעילי ופעילות המפלגה כמי שרואים עצמם מיוצגים בכל הרמות ומביאים לידי ביטוי את הקול הייחודי של הליכוד.

"הריבון הוא עם" אומר השר אוחנה, "והדבר מקבל תימוכין עוד בכתביו של מונטסקייה באשר להפרדת רשויות וחשיבותו של העם בהכתבת הדרך שאיתה משיגים את המטרה". בדבריו, התייחס אוחנה לשאלה שנגעה לכוח הגובר של הדיפ-סטייט – "שלטון הפקידים", אשר מתחזק אל נגד עינינו ולמעשה השר חווה זאת על בשרו בעניין החיסונים לאסירים לאחרונה. באשר לכך, גם כאשר יש מי שסבורים שהכוח מצוי בידי גורמים שאינם דרג נבחר, הרי שהאחריות על הפעולה הנעשית והסמכות לבצע אותה מוטלת על הדרג הנבחר, ולא על אחרים.

תגובת יו"ר תא לביא במרכז הבינתחומי, חנוך ברמן: "אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה והמפגש המוצלח עם השר אמיר אוחנה. קיימנו מפגש פורה בו החברים בתא שאלו שאלות והשר ענה בנימוק משכנע ומוצלח. אנו תומכים בשר ובתנועת הליכוד להצלחה כבירה בבחירות".

משיחות שקיימתי לאחרונה עם פעילים מרכזיים במפלגה, מצטיירת תמונה שגם מקבלת תמיכה מהסקר האחרון שפרסמנו בליכודניק לאחרונה, שלפיה השר אוחנה מתחזק בקרב השטח הליכודי ומקבל תמיכה נרחבת. השר, כך לדעת רבים, מנגיש עצמו לכלל הציבור ונענה באופן בלתי אמצעי לכל שאלה, קריאה ובקשה. מפגש הזום הייחודי שנערך הוא רק דוגמה אחת מיני רבות לפעילותו המוצלחת בשטח המפלגתי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בנימין נתניהו לפרס נובל לשלום!

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל

ס. שר החוץ חוטובלי: "חינוך הוא המפתח"

אריאל אילוז

פאשניסט לחגים: בשמלה סגולה ושתי גבירות

חמוטל זיו

יו"ר סניף לשעבר במפלגת העבודה: שחקן חדש במגרש הליכודי

דניאל נחמיה

פרשת "תזריע מצורע" –נצור לשונך מרע

אלי כהן

הרקע המפתיע של עילי הספרי משתתף תכנית הריאליטי החדשה ״פקין אקספרס״:

רועי אזולאי
דילוג לתוכן