20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
דעות כללי

ביבס.מנהיג.אמיתי

לא חזק, לא חלש, אמיתי. מילה שקצת שכחנו.

לפני כחודש האזנתי לפודקאסט של פרופ’ ירון זליכה. זה היה בזמן שעשיתי ספונג’ה, למען האמת זה היה ניסיון ראשון לעשות ספונג’ה ללא עומר אדם ברקע, לא חזרתי על זה מאז כי זה מדכא.

לא חשוב, לענייננו, זליכה אמר שם שאנחנו צריכים להתכונן למצב בו מערכת החינוך לא תחזור בהיקף מלא וזה יהיה, בסכום הכולל, לתקופה של שנתיים. הוא הסביר שההשלכות על מעמדות וריבודיות בישראל יהיו כאלו שכל מי שנמצא במעמד ביניים תחתון ומטה, ילדיו ירדו מעמד אחד אחורה (זאת במקום התקדמות) ומי שנמצא החל במעמד ביניים עליון ומעלה ילדיו לא יפגעו והם יפתחו פער נוסף, זאת בשל ההבנה והערך של לימודים יחד עם האפשרות לממן אותם.

אחרי כמה זמן פגשתי קבוצה של נערות בסיכון. חלקן מוגדרות כאלו בגלל הזנחה וחלקן בגלל אלימות. הן כבר הוגדרו ומטופלות. את כולן גילתה המורה שלהן בבית הספר, אחת המורות. מעולם לא שכן או חבר. ואז הבנתי שעצם זה שילדים לא פוגשים את המורים שלהם, זה הרבה יותר הרסני מהתרחיש של זליכה. הילדים האלו הם ילדים שימשיכו לסבול מהתעללות או הזנחה ואף אחד לא ידע. מאז אני מתפללת על כל הילדים הללו, שאני לא מכירה, בכל הדלקת נרות.

עכשיו מה כל זה קשור לחיים ביבס (יו”ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין, למי מכם שלא מכיר)?

זה קשור כי ביבס לא יושב על הגדר ונותן לממשלה להכשל כדי להכנס לאחר מכן בקלות אליה. הוא מחפש את הפתרונות בעצמו, מתוך חתיכת אחראיות. ואז הוא גם לא מבקש עליהם קרדיט, כפי שעושים אחרים. הוא נותן את הפתרונות למשרדי הממשלה. כזה פשוט.

היום איגד ביבס 150 ראשי רשויות שנפגשו איתו בזום יחד עם שרי החינוך והאוצר והציג בפניהם תכנית דיי מרהיבה להחזרת הילדים למערכת החינוך. היא לא מושלמת אבל היא בהחלט הרבה יותר ממה שמישהו טרח לעשות כאן כל התקופה הזו. הוא גם מבין שיצטרך לגייס עוד אנשי צוות ולכן שימו לב, תעדף חיילים משוחררים. זו רגישות חסרת תקדים כי תחשבו על זה שניה, במה לעזעזל חיילים משוחררים אמורים לעבוד בתקופה כזו?

את הכל ביבס עושה ביחד, לא נגד. הכל בשת”פ מלא ובחלוקת קרדיטים. וזאת בניגוד גמור לראשי רשויות אחרים עם אספירציות פוליטיות שפשוט יושבים על הגדר ונותנים לממשלה להכשל, על חשבון הדבר הכי חשוב שיש לנו כאן – הילדים שלנו.

אז תהיו ביבס. כולכם, מנהיגים אמיתיים – כזה פשוט.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפִּתרון: מדינה דו-לאומית

אלי חזן

הוריד את הקוף מהגב

אריק זיו ויזר

“אל תגידו בגת , אל תבשרו בחוצות אשקלון”

אלי חזן

סמים קלים – בעד ונגד

אלי חזן

סנקציות – הכשרת הקרקע למבצע צבאי

אריק זיו ויזר

מסיבת פורים באווירה ליכודית

רועי אזולאי
דילוג לתוכן