22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הבאנו אסון לישראל – פקידי האוצר

מלשכה בוערת לכרמל הבוער, מסמכי ויקילקיס מי יותר אמין לבני או ביבי.

מי שירצה יוכל להבחין כי לנתניהו היה השבוע שבוע לא קל. מצד אחד הופיע אותו עוזר במטה הבחירות שכתב כמה מכתבים לנתניהו וזה הפך לאייטם במעריב. צריך להבין כי זה יכול להיות אייטם רק בידיעות או במעריב שסימנו את נתניהו כמטרה. איני בא לסנגר על נתניהו אך אין ספק כי ישנה בעיה בלשכת נתניהו וזה שיש בכירים שעומדים לעזוב זה לא חדש.

מצד שני פרץ אסון בקנה מידה בינלאומי. אסון השרפה בכרמל הוא אסון טראגי ומתברר כי יש מחדל גדול . אך המחדל הוא תולדה של הרבה שנים. הרבה שנים שבהן אנחנו הזנחנו ולא התייחסנו. מתי הייתה כתבת תחקיר בידיעות או הארץ על זה שהכבאים התריעו וצריך להדגיש : הם התריעו.  העיתונות התייחסה אליהם בביטול ולא נתנה להם במה למאבקים שלהם.

אך יש גורם מרכזי שהאשמה רובצת לפיתחו. אלו הם פקידוני האוצר. הם, שבכל הזדמנות דואגים לצמצם את תקציבי גורמי הכבאות. ראינו את הכבאים מגיעים לכנסת ומתחננים לתקציבים והם עומדים מול שוקת שבורה. כיצד אותם פקידי האוצר מסתכלים לאומה שלמה בעיניים מבלי לקחת אחריות ? האם עכשיו זה לא יעלה יותר? נקווה שאותם פקידים שעוצרים כל דבר ילמדו שלפעמים זה עולה ביוקר.

אבל אין ספק שמסמכי ויקילקיס הם הסיפור המעניין. בתחילה אמרו לנו כי יש בהם להזיז את אמות הסיפים בישראל אבל בפועל חשיפת המסמכים גילתה לנו מספר פרטים. קודם כל נתניהו אמר לשגריר את מה שאמר על קדימה. הביקורת היחידה הייתה שנתניהו הודיע לאמריקאים שהוא בעד מדינה פלסטינית. מה שמדהים הוא שליבני היונה הצחורה אמרה שהיא לא מאמינה בהסכם אבל עוד נחזור אליה. אבל מתברר כי כאשר נבחר נתניהו, אובמה והצוות שלו ידעו כי נתניהו בעד מדינה פלסטינית. הרי זה פלא : אובמה השפיל את נתניהו בצורה מחפירה וזאת למרות שידע שיש לו פרטנר. אובמה גילה שאפשר להכות את נתניהו ולהשפיל אותו. נתניהו היה צריך לחזור לכתבי ז’בוטיסקי ושם היה מגלה שיש מושג שנקרא “קיר הברזל”. אולי היה מאמץ את “קיר הברזל” היה מגלה שאובמה היה נוהג בו בכבוד.

ונחזור לליבני. מי לא זוכר את ליבני אומרת שאינה מאמינה לנתניהו הוא אינו מתכוון אך ברור היום דליבני ידעה שנתניהו רציני אך גם ידעה שאבו מאזן לא רציני וכך היא בעזות מצח מרשימה פגעה בנתניהו במקום לגלות אחריות ולתת גב לנתניהו מול אבו מאזן.

מה שברור הוא שהבעיה היא של איראן ולא של ישראל. החזית של ציר הרשע : חיזבאללה, סוריה, איראן וטורקיה רק מוכיח כי יש עוד גורמים שמפחדים. הם מחכים שאנחנו הישראלים נכבה להם את האש. אז בואו ונאמר כי לנו לא מפריע איראן ולא טורקיה. שיתמודדו מול האיום המצרים הירדנים הנסיכיות וכל אלה שנהנים מהמצב שאנחנו נהפוך לקבלן הביצוע ועוד אחר כך יאשימו אותנו כמחרחרי מלחמה. אז בבקשה, מצרים, ירדן, אובמה, תפתרו לכם את הבעיה ,

כרמל הדליק את כפר המכביה
ח״כ כרמל שאמה ערך הדלקת נרות ולפי התוצאות כנראה גם מוצלח. כאשר הזמין את האולם בנה על כשלוש מאות מוזמנים שהגיעו. בפועל, הגיעו כאלף מאתיים חברים, ללא ספק הצלחה ברורה. מבלי להיכנס לשמות בהמשך נעלה תמונות אבל היה פסיפס של מעניין של חברים. הליבה של הכנס היו מסניף רמת גן, אליהם נוספו קבוצות שהבולטות ביניהם הם סניף דרום תל אביב, קבוצה מראשון לציון  וכן מכל הארץ. נוכחות של אופנוענים הייתה מסיבית.
לאחר הכנס אמר אביו של ח״כ כרמל שאמה כי הוא כבר ראה כנסים בחייו ומעולם לא היה כנס כזה ברמת גן.
ח״כ דנון פירגן לכרמל ואמר “שיחק אותה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רוני גט א לייף…

הרויזיוניסט

נתניהו רוצה ליכוד אחר

אריק זיו ויזר

חוכמת ההמונים חוזרת

אריק זיו ויזר

אלוהים בחרתנו למרכז – יומן פוליטי

אריק זיו ויזר

בעקבות חוק אי הפללה, מה לוקחים בתאגיד החדש ?

אריק זיו ויזר

השר להגנת ממשלת נתניהו – יומן פוליטי- אריק זיו

דילוג לתוכן