21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אלוהים בחרתנו למרכז – יומן פוליטי

קדימה מופז האוצר מחכה, המפקד מי ירוויח, הביצה של רשות השידור,הטרדה מינית של קטינים מה הפתרון

הערה אקוטית

 

השבוע נחשפה בתקשורת עוד הטרדה מינית בין ילדים. זו נוספת אל עשרות מקרים, אולי מאות. חלקם ידועים וחלקם ידועים פחות. ובכלל, התופעה היא משל. משל למשפט “כסדום היינו, לעמורה דמינו”. שהרי היא חלק מתופעה נפוצה של סטיות מיניות המתגלות יותר ויותר בקרב ציבורים שלמים במדינת ישראל.

 

במקרה הספציפי שלפנינו צריך לחנך לא לשתוק. הרי המצב הוא שהילדים שביצעו את התקיפה המינית אינם ברי עונש. הם יעברו תהליך משפטי  אך לא ייענשו בסופו מכיוון שהם קטינים.   המערכת חייבת ללמוד ולהפיק לקחים חובה עלינו לחנך את הילדים והציבור כי כאשר רואים פעולה שאינה ראויה צריכים להתריע ולדבר. אסור לשתוק. אסור לתת לפעולות כאלה להמשיך.  מכיוון שאין דרך להעניש את התוקפים יש רק דרך אחת והיא חינוך והסברה.

בפרשה הנדונה היו מעורבים הרבה ילדים ואף אחד מהם לא ראה את לנכון להתריע כי זה דבר אסור ורע. יתר על כן, אחת האימהות אמרה שזה היה נורמטיבי. דומה כי האמא הזאת איבדה את שפיותה משום שאם היה מדובר בבת שלה היא הייתה מגיבה אחרת.

 

 

רשות השידור

נראה כי שר ההסברה והתפוצות איננו מצליח לצאת מהביצה הטובענית הקרויה “רשות השידור”. אדלשטיין עובד מול מנכ”ל הרשות שהוא כשלון צרוף אשר לא הצליח לשקם את הרשות אלא להיפך, לגרום לה להגיע למצב הכי גרוע בתולדותיה. החל מהשבוע הוצע להחזיר את המנכ”ל הקודם כדי למצב את הרשות מכיוון שנראה כי כל יום היא עומדת בפני קריסה.

השר הממונה לא הצליח למנות ועד מנהל ואנו נמצאים כבר שנה אחרי הבחירות כאשר הרשות משותקת.

רק עכשיו מינה אדלשטיין מליאה ונראה כי מצב העניינים ברשות מתחת לכל ביקורת.

גילוי נאות : הכותב היה מועמד לחברות במליאת הרשות אך היועצת המשפטית פסלה את המועמדות.

 

 

קדימה מופז

מופז העלה את הרף לפילוג בקדימה. מעתה אמור 15 חברים ולא 7.  15 זה יותר מחצי מהסיעה וכך, במקרה וירצה, גם את השם קדימה יקבל. אין ספק כי מהלך כזה של מופז יגרום נזק בלתי הפיך ללבני. נכון. במקרה כזה היא תישאר ראש האופוזיציה אך היה וליברמן מחליט לצאת מהממשלה הוא נהפך לראש האופוזיציה ולבני לראש סיעה בכנסת. מקורבי מופז רואים בדרך הזאת מעיין נקמה בלבני שגנבה את ראשות המפלגה ממופז. הוא מתכוון להכניס לה ב”קטנה” שהיא בעצם גדולה  על השחצנות והיהירות שלה כלפיו.

במסגרת הפיתויים שהוצעו לאנשי קדימה נאמר כי המהלך הראשוני יתבצע באופן הבא : משרד האוצר יינתן למופז, שטייניץ יעבור למשפטים, משרד הנגב והגליל ימסר למי מקדימה, רשות השידור תימסר לאחד מהשרים ועלה רעיון כי יפוצל משרד התחבורה ויוקם משרד לטיפול ברכבות.

בקיצור הכל פתוח

 

מינוי לכל החיים

מתברר כי אין סוף לאבסורד. הנהגת הליכוד מבצעת בימים האחרונים מחטף מפלגתי מתוחכם. לאחר החלטת בית המשפט אמר השר כץ כי צריך לבצע שינוי בחוקה. השר כץ עמד ועיין בהחלטת השופט בכניסה למזנון הח”כים וראה את הפיתרון רק בשינוי החוקה.

כך יצא המהלך למנוע קיום ועידה כפי שנפסק ע”י השופט זפט.

על פניו נראית ההחלטה כיציאה מכובדת מהסבך אך בפועל עלול להיות מצב כי לא תהיה ועידה בשנים הקרובות מכיוון שהחלטה אמרת כי ועידה תכונס שלש שנים מהבחירות במדינת ישראל.  מי שעוקב אחר הבחירות בעשור וחצי האחרונים יכול להבין כי ההצעה מצחיקה כי בממוצע יש בחירות כל שלש שנים וכך בעצם לעולם לא תתכנס ועידה.

והליכוד יהפוך למפלגת הגימלאים

 

המפקד

בכיר במצודה הביע סיפוק כי בעת האחרונה המפקד מתגבר. וכך לאגף המחשב במצודה נוסף תגבור כדי להקליד את המתפקדים. אלפי טפסים כבר הגיעו למצודה. פרט לאלף רוכבי האופנועים מתברר כי דוד בן בסט מרדיו רדיוס עומד מאחורי מפקד של כ – 2000 מתפקדים חדשים.

הבכיר מעריך כי המפקד יביא לליכוד כשלושים אלף מתפקדים נוספים. לצד זאת, נודע לליכודניק  כי החל תהליך התפקדות בקרב הכיפות הסרוגות. את התהליך מוביל ח”כ דני דנון כאשר שלוחותיו מתחלקות באופן הבא :  

אפי איתם המוביל כבר חודשים של התפקדות, אלי גבאי גם חורש את הארץ ומגייס מתפקדים.

לפיכך, ההערכה כי המפקד יעזור לחסום את המחנה של נאמני א”י לא סבירה בעליל. בסופו של יום עוד יתברר כי המחנה של פייגלין גדל ומהצד השני המחנה של חיים כ”ץ גם יגדל, וכך כל השפעת מהלך דחיית הועידה יתברר כגול עצמי של סביבת נתניהו. נו. כרגיל. מה נשתנה בעצם?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו נוגע בעם

אריק זיו ויזר

ההבדל בין שרה לנילי ונפתלי /יומן פוליטי מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

מי ניצח השבוע בעימות בנט ביבי?

אריק זיו ויזר

האם הסולחה בין ביבי וסער קורמת עור וגידים ?

אריק זיו ויזר

מי ימצמץ ראשון

נתניהו, בוז’י יחי ההבדל הקטן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן