25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

השר להגנת ממשלת נתניהו – יומן פוליטי- אריק זיו

הקו הפתוח מלשכת נתניהו לאופוזיציה, מי מפחד משרנסקי,למה שר התחבורה מתנתק משטח הליכוד, ארדן השר להגנת הקואליציה.

לשכת “קדימה” – נתניהו
בליכוד התעוררה ציפייה שמנהיג התנועה וראש הממשלה בנימין נתניהו יתעשת וימנה מנהיג ללשכתו.
השבוע סופר סיפור שעבר כאש בשדה קוצים ולפיו שלום שלמה, היועץ הפוליטי של נתניהו, השתולל בלשכה ורב עם מנהל לשכתו של נתניהו, נתן אשל. שלום היה בדרכו החוצה וכפי הנראה רק שיחה עם הבוס עצרה את ההמולה.
שלום רוצה תפקיד אחר. לא יועץ פוליטי. הוא כנראה מודע למעמדו הרעוע בתנועה. לפיכך, שלום צודק הוא מבין שהוא נכשל כיועץ פוליטי.
הדבר העצוב ביותר הוא שאת הסיפור לא שמעתי מנתן אשל. גם לא משלום שלמה. את הסיפור שמעתי מבכיר בקדימה. כן, קראתם היטב – מבכיר בקדימה. שאלתי אותו מהיכן הוא מכיר את הסיפור? האם מישהו בלשכת נתניהו הדליף לו אותו? אותו בכיר צחק ואמר שרוב היועצים של קדימה נשארו בתפקיד. אה, וכן, יש להם אוזניים וגם עיניים וגם פה. אז הם מספרים לכולם את שמה שעיניהם רואות ואוזניהם שומעות.
נתניהו מנהיג גדול אך לא רק שהוא לא יודע לבחור את אנשיו אלא שאת אלו שהוא בוחר הם אנשים חיוורים.

ישראל כ”ץ
כאשר יצא ישראל כ”ץ מלשכת נתניהו ביום חלוקת התיקים היה מרוח חיוך על פרצופו. שכן, אף על פי שמיקומו בפריימריס היה נמוך הוא הצליח לקבל את משרת שר התחבורה אשר בצורת החלוקה היווה תיק יוקרתי תוך שהוא משאיר אחריו ח”כים בכירים אחרים.
ואולם, מתברר כי התפקיד הוא מעיין “חיבוק דוב” לישראל. כ”ץ, שחרב הפרקליטות יושבת על צאוורו, ב”פרשת משרד החקלאות”, אינו מתכונן למנות אנשי ליכוד לתפקידים במשרדו, זאת למרות שבמשרד התחבורה יש מאות מינויים.
אמש בכנס של הליכוד העולמי הגיע השר ישראל כ”ץ אך מהר מאוד ירד החיוך מעל פניו. מסביבו התגודדו עשרות חברים שדרשו תפקידים וכ”ץ לא נשאר זמן רב בכנס ויצא במהרה.

נתן שרנסקי
ראשי המגבית היהודית מתנגדים למועמדו של נתניהו לראשות הסוכנות נתן שרנסקי.
אין ספק כי ראשי המגבית איבדו כיוון. כאשר שרון הכתיב להם את המועמד החלש שלו זאב ביילסקי הם קיבלו אותו בהכנעה ורצון. הייתה להם בובה שלה הם יכלו להכתיב את רצונם, הם העדיפו אותו על שרנסקי.
לי לא היה ספק כי שרנסקי הוא המועמד הטוב ביותר לתפקיד. ואולם, לראשי המגבית יש בעיה עם נתן שרנסקי. אף על פי כן, נתן לא צריך אותם כדי להוביל את מערך התרומות, נתן הוא הנואם הכי מבוקש בארה”ב נתן יכול להעמיד את ראשי המגבית במקומם.
אבל בלי קשר, לעניות דעתי, נתן הוא המועמד המתאים ביותר ונוסף לכך, הוא הסמל למאבק היהודי של המאה הקודמת, מהימים בכלא בסיביר ועד להגעתו למעמד של אחד מהמנהיגים של המדינה היהודית.

גלעד ארדן השר להגנת ממשלת נתניהו 
לאחר שקט יחסי חזר השבוע גלעד ארדן אל עולם התקשורת. הוא הסביר כי הוא רואה בחברי הכנסת של הליכוד חוד החנית לשמירה על מסגרת הקואליציה וכן גם הוא בתפקידו כשר המקשר יתרום ויעזור בכל יכולתו ליציבות הממשלה. נראה כי ארדן הולך להפתיע ולתפקיד השר המקשר ייצוק תוכן ופעילות. הימור קטן שלי : בממשלות הבאות שרים יבקשו את התפקיד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גילון המסית חוזר

אריק זיו ויזר

המטרה שאין בלתה : הפלת הימין

אריק זיו ויזר

עו”ד סוזי ארניה, מועמדת מובילה בנשים.

אריק זיו ויזר

ינווט נתניהו

אריק זיו ויזר

תל אביב עולה ירושלים נמחקת בליכוד

אריק זיו ויזר

פרס,ברק אנטומיה של אי חקירות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן