21.1 C
תל אביב
17 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

אווירת חג חנוכה בסניף חולון

במעמד חבר הכנסת דני דנון וסגן השר לפיתוח נגב והגליל איוב קרא

להדלקת נר ראשון של חנוכה בסניף חולון הוזמנו חבר הכנסת דני דנון וסגן השר לפיתוח נגב והגליל איוב קרא ובהשתתפותם של חברי מועצת העיר, צעירי הליכוד בתנועה ופעילים רבים שטרחו להראות נוכחות וליהנות באווירת החג מהזווית הפוליטית.

בערב זה נוכחו כ- 60 מתפקדי העיר במטה חולון אשר שוב בזכות יוזמתו הברוכה של טל ברונשטיין שבשנה האחרונה מפעיל את הסניף באופן סדיר וכמו כן הנחה גם את ערב זה.

את המכובדים קידם בברכתו יו”ר מטה הליכוד חולון מר יוסף שבתאי זאת ועוד ציין את החזרת ההנהגה, ההקרבה ורוח הנתינה של פעילי הסניף בעיר חולון.

סגן השר לפיתוח נגב והגליל איוב קרא המכונה כפטריוט ישראלי וציוני נלהב, על אף שהגיע חולה לערב זה, סיכם לחג חנוכה הבאה לקחת על עצמו ולגבש את הסניף בחולון בבחירות המוניציפאליות הבאות, נוסף על כך הדגיש ואמר כי עם ישראל צריך להפסיק עם הנאיביות.

“אני לא רואה פרטנר לשלום, אנחנו באנו לעשות מדינה, מדינת ישראל תשרוד לנצח נצחים”, הוסיף סגן השר איוב קרא.

הסמן הימני ביותר בסיעת הליכוד חבר הכנסת דני דנון לא שכח לעדכן את הנוכחים בתחושה שקוממה אותו הודות למתקפה חסרת תקדים של יושבת ראש מפלגת קדימה וראש האופוזיציה בכנסת ציפי לבני. כתוצאה מכך הורחק חבר הכנסת דני דנון מהמליאה.

בהמשך דבריו, התעמק בסוגיה גיס חמישי ובוועדת האתיקה הנמנעת מלדון בעתירות נגד ח”כ הערבים.

בסיכום התייחס חבר הכנסת דני דנון לתפקידיו בכנסת ואמר כי “יש לשמור על הממשלה ולהזכיר לכולם למה אנחנו בשלטון ולמה נבחרנו.”

לא לפני שמנחה הערב טל ברונשטיין הצהיר כי “יש לראש הממשלה לחצים מבית ומחוץ ועל סיעת הליכוד ללמוד מטעויות העבר ולהכיר במציאות ,ולתמוך ללא פשרות בראש הממשלה.”

 

ללא ספק בערב זה הורגש תמיכה ידידותית מנציגי הליכוד לחיזוק הכוח המוניציפאלית,קל וחומר נראתה עשייה מבורכת ותרומה לפעילותו של הסניף ממארגן האירוע ומנחה הערב טל ברונשטיין.

במילים אחרות מה שנשאר לומר בחג זה:

 ְעַל הַנִּסִּים וְעַל הַפֻּרְקָן וְעַל הַגְּבוּרוֹת וְעַל הַתְּשׁוּעוֹת וְעַל הַנִּפְלָאוֹת וְעַל הַנֶּחָמוֹת שֶׁעָשִׂיתָ לַאֲבוֹתֵינוּ בַּיָּמִים הָהֵם בַּזְּמַן הַזֶּה”

 

                                                                                                  

[email protected]

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הזמנה:תא לביא פאנל עם ד”ר לאה נס

אריק זיו ויזר

חוק הפיקדון החדש אושר – מאות מיליוני בקבוקי שתייה נוספים יאספו וימוחזרו מדי שנה. חובת האיסוף והמיחזור מוטלת מעתה על תעשיית המשקאות .

אריק זיו ויזר

אורח הכבוד בעצרת בצפון השומרון: המשנה לראש הממשלה משה ‏(בוגי)‏ יעלון.

אריק זיו ויזר

אזכרה לד”ר אב”א אחימאיר

אריק זיו ויזר

לומדים ז’בוטינסקי במכון ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

כנס הסברה והדלקת נר חנוכה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן