22 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
בארץ

ברמת גן יש תקרת זכוכית לנשים

*במכתב חריף וחסר תקדים 5 חברות מועצה מכל הסיעות קואליציה ואופוזציה: “כרמל שאמה מבזה ומשפיל נשים בצורה אלימה במועצת העיר. מרגישות חובה ציבורית להוציא את זה לאור”*

 

היום (ב’) פרסמו חמש חברות מועצה ממועצת העיר רמת גן מכתב חריף וחסר תקדים לארגוני הנשים כנגד ראש העיר המכהן כרמל שאמה על ביזוי והשפלת נשים בצורה אלימה לאורך הקדנציה האחרונה.

 

על המכתב חתומות חברות מועצה בכירות ברמת גן, כולן מכהנות בהתנדבות וללא שכר- עו”ד חיה מנע , שרית לוי אסרף מיש עתיד שהייתה חברה בקואלציה של שאמה, עו”ד אביבית נמרודי שהייתה סגנית ראש העיר, מירה שנן שהייתה בעבר מנהלת אגף החינוך בר”ג והגר יעקב שכיהנה עד לפני מספר חודשים כמשנה לראש העיר מטעם סיעתו של שאמה. 

 

“חשוב לנו להשמיע קול ברור כנגד השיח המבזה, המשפיל והאלים כלפי נשים במועצת העיר רמת גן, שבא לידי ביטוי בצורה פומבית ואישית מצד ראש העיר כרמל שאמה הכהן ושותפיו בהנהלת העיר הנוכחית” הצהירו חברות המועצה במכתב החריף, והוסיפו “אנו מבקשות שהאמירה הפומבית שלנו תהווה כוח ודוגמא אישית לנשים. אפס סבלנות לשיח מבזה כלפי נשים.”

 

מצ”ב המכתב



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אין מנוס מבחירות!

אריק זיו ויזר

פגמים בהגנה של ישראל מחדירת מזון לא מבוקר מהרשות הפלסטינית

אביעד ויסולי

בוקר וחזן מגיעים לכפר סבא

אריק זיו

“תומכים בנתניהו ללא סייג”

ליכודניק

דודו חיים ממשיך לשמר את זכרונו של בגין

ליכודניק

נורית קורן – המנצחת הגדולה של הקריאייטיב בליכודיאדה 2018

אריק זיו
דילוג לתוכן