19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

"תומכים בנתניהו ללא סייג"

צוקית אהרון, יו"ר סניף הליכוד במועצה אזורית מטה יהודה, הביאה אל ביתה מאות פעילי ליכוד מהאזור לכנס בהשתתפות שר .התחבורה והמודיעין ישראל כץ, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ומנהל אגף ההסברה אלי חזן שסיכם : "לא יהיה כלום כי אין כלום"

צוקית אהרון עושה זאת שוב. היא אולי האישה היחידה בליכוד שמסוגלת להביא כל כך הרבה אנשים לכנס אחד וזה עדיין מבלי שיש לה מבנה סניף פיזי שאגב, יפתח בקרוב. אז אתמול בערב היא ערכה כנס ענק בביתה. אורחי הכבוד הגיעו בדיוק בזמן אז הם נהנו מהמטעמים שלה.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הסביר בעיקרי דבריו את המצב הפוליטי הנוכחי וקיווה שהבחירות יהיו במועדן, שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ הסביר את המצב של ישראל תחת נתניהו והצהיר על תמיכתו המלאה בראש הממשלה. מנהל אגף ההסברה אלי חזן, שהנחה את הכנס, סיכם ואמר שרדיפת נתניהו תסתיים בלא כלום. הוא הקריא ציוץ מהטוויטר שדיבר על כך שמתיק הצוללות לא יצא כלום ואילו יו"ר הסניף צוקית אהרון שיבחה את ראש הממשלה ואת המשתתפים.

עוד ראוי לציין כי בכנס השתתפו ראש מועצה מקומית מבשרת ציון יורם שמעון, המועמד לראשות מועצה אזורית מטה יהודה יוסי משה, ד"ר גבריאלה ברזין, מועמדת לרשימת הליכוד ורבים וטובים אחרים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכודניקים בכפר סבא לזכר מיכה גולן

אריק זיו

מתגעגעים לפוגלים ?

אריק זיו ויזר

הליכודניקים אשמים באסון אוסלו?

דודו חיים

"הסחר הסודי"

מנדי ספדי

איציק אשכנזי מונה למנכ"ל מרכז המועצות האזוריות

ליכודניק

שמרו את התאריך : 26 בדצמבר

עינר אביב
דילוג לתוכן