18 C
תל אביב
16 במאי 2024
ליכודניק
כללי

רועי שרעבי קיבל כרטיס אדום ומודח מהליכוד

המחוזי הכריע: רועי שרעבי יו״ר סיעת הליכוד בהסתדרות יודח !


לאחר שנתיים של דיונים שהגיעו עד למחוזי, ניתן היום פסק דין בעניין הדחתו של רועי שרעבי מתפקיד יו״ר סיעת הליכוד בהסתדרות לתקופה של 8 חודשים, ובו בית המשפט המחוזי דחה את ערעורו והשאיר על קנה את החלטתו של בית הדין של הליכוד. החלטה זו הגיעה על רקע מאבקה של איילת גלילי יו״ר סיעת הליכוד בנעמ״ת שעתרה לבית הדין של הליכוד כבר ב2021 בתקווה לעשות סדר סוף כל סוף בסיעת הליכוד בהסתדרות ובמאבק בטייקונים שנחלש בשנים האחרונות. 

בהחלטתו של ביהמ״ש התרשם כי שרעבי שיוצג על ידי עו״ד בועז בן צור ועו״ד אקרמן, הפר את התחייבויותיו ונהג בחוסר תום לב על רקע הסכם קואליציוני שרקם ללא אישור הסיעה ושל יו״ר ראש הסיעה בנעמ״ת איילת גלילי, שיוצגה בהליך על ידי עו״ד ערן בן ארי. 
נקבע כי על שרעבי לעזוב את ההסתדרות עד לאמצע החודש ב-14 במאי לתקופה שננקבה. בפסק הדין ביהמ״ש גיבה את בית הדין של הליכוד שהרחיק את שרעבי והדגיש את התנהלותו חסרת תום הלב של שרעבי שעשה בסיעה כבשלו, והעובדה שביזה את החלטות בית הדין לכל אורך הדיון. 

כמו כן, ביהמ״ש דחה את טענתו של רועי שרעבי לפיה לא ניתן להדיח נבחר ציבור מאחר ולא היו מתמודדים מול מועמדותו בזמן שרץ לתפקיד יו״ר סיעת הליכוד בהסתדרות, נגדה נטען שהוגשו בזמנו עתירות נוספות גם על הרקע התנהלותו חסרת תום הלב לכאורה.

יצוין כי עלות הייצוג של עו״ד בועז בן צור ועו״ד אקרמן שמוערכת במאות אלפי שקלים, במשפט שנפרש על פני כשנתיים מומנה על ידי סיעת הליכוד בהסתדרות – מה שמעלה סימני שאלה לגורמים בליכוד שאישרו את המימון מכספי הסיעה. במיוחד שנועדה על מנת להפוך את החלטתו של בית הדין של הליכוד. שמו של עו״ד בן צור עלה לכותרות לאחר שפורסם שהתנה את המשך ייצוגו ברה״מ נתניהו במשפטי האלפים בעצירת הרפורמה.

מקרה חריג נוסף שהתרחש במהלך הדיונים הוא שהיועץ המשפטי של תנועת הליכוד אבי הלוי הצטרף לעמדתו של רועי שרעבי נגד החלטת בית הדין להשהות את שרעבי מתפקידו, דבר המהווה אבסורד ומעורר סימני שאלה נוספים. מצב דברים ובו החלטת בית הדין של הליכוד לא זוכה לייצוג בערכאות היא בלתי נסבלת ומצריכה תשובות מיו״ר המפלגה בהודעה מסודרת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחזרה ל – 73′

אלי חזן

אותנו זה דווקא מעניין!

מערכת ליכודניק

האופוזיציה שלנו חזקה, איתנה, לוחמת וערכית

דניאל נחמיה

משלוח מסרונים לחברי מרכז

אריק זיו ויזר

בחזרה ל – 73′ – פרק שני : כיצד חוסל הדור הצעיר בתנועה

אלי חזן

כמעיין המתגבר: יאיר מעיין בפנייה דחופה לבן גביר

רועי אזולאי
דילוג לתוכן