25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ בליכוד

ביסמוט יושב על הגדר רגל פה ורגל שם

 עמדתו השנויה במחלוקת של בועז ביסמוט במרוץ לראשות עיריית רמלה מזכירה את השיר יושב על הגדר, כאשר יש פריימריז אץ רץ לוידאל, כאשר יש התמודדות אץ רץ ליריב.

בתמונה אנחנו רואים את ביסמוט בפרימריז עם וידאל, ובאירוע בחירות תומך ביריב בניגוד לעמדת הליכוד.

ח”כ בועז ביסמוט, דמות בולטת בליכוד, מעורר לאחרונה סערה במרוץ לראשות עיריית רמלה. למרות התמיכה הרשמית של מפלגת הליכוד במיכאל וידאל, ביסמוט נראה כמנוגד לקו המפלגתי.

מיכאל וידאל, עובד ציבור מסור, עושה צעדים בקמפיין שלו לראשות עיריית רמלה. מפלגת הליכוד השליכה את תמיכתה מאחורי וידאל, מתוך הכרה בפוטנציאל שלו להביא לשינוי חיובי בעיר.

מעשיו השנויים במחלוקת של בועז ביסמוט

בתפנית מפתיעה באירועים, נחשף כי ח”כ בועז ביסמוט פנה בעבר למיכאל וידאל לקבלת תמיכה. עם זאת, ביסמוט בחר כעת לתמוך ביריבו של וידאל, יואל לביא, במרוץ לראשות העיר. התנהלות סותרת זו גרמה להרמת גבות ולהטלת ספק בנאמנותו של ביסמוט להחלטת הליכוד.

למעשיו של ביסמוט יש פוטנציאל להשפיע על המירוץ לראשות העיר רמלה. בתמיכתו בלביא מסתכן ביסמוט בהשחרת תדמיתה של מפלגת הליכוד ובערעור עמדתה הרשמית. בנוסף, לשינוי זה בתמיכה עלולות להיות השלכות שליליות על הקמפיין של וידאל, מה שעלול לפלג את המצביעים וליצור חוסר ודאות

לסיכום, המהלך השנוי במחלוקת של ח”כ בועז ביסמוט לתמוך ביואל לביא על פני מיכאל וידאל במרוץ לראשות עיריית רמלה מעלה שאלות לגבי נאמנותו למפלגת הליכוד והשפעת מעשיו על הבחירות. עם התפתחות המרוץ, נותר לראות כיצד תשפיע הדרמה הפוליטית הזו על עתידה של רמלה ושל הליכוד כולו.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בליגה של הגדולות

דניאל נחמיה

צורי יש לך יורשת

אריק זיו ויזר

ריבלין נבחר לאביר איכות השלטון

אלי חזן

ריבלין:”צוות מנצח לא מחליפים”.

אריק זיו ויזר

שרן הפציצה באולם מלא

אריק זיו

החלק של קרא בעלייה של 19 יהודי תימן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן