20.1 C
תל אביב
1 במאי 2024
ליכודניק
בארץ כללי

אין מנוס מבחירות!

אם הרפורמה נעצרת צריך לפרק את הממשלה וללכת לבחירות גם במחיר הפסד השלטון, מי שלא מסוגל להעביר רפורמה לא מגיע לו שלטון.

בשנות התשעים השופט ברק יצר יש מאין מהפכה משפטית. ב – 2023 אנו חווים מהפיכה צבאית כאשר קבוצה של חיילי מילואים, טייסים ולוחמי סייבר אומרים שאם תלכו בדרך שלכם למרות שניצחתם בבחירות – אנו לא מקבלים זאת. כך הפכנו להיות שוב עבדים לפריבילגים.  

התוצאה של כניעה לסרבנים זה שמעכשיו מי שיקבע מי יהיה ראש הממשלה יהיה הצבא כמו במצרים, סוריה ומדינות דומות. כאן בישראל אנו נכנסים לעידן של האביב הצבאי. השמאל הולך להשתלט על מדינה בחסות הצבא.

יש לי מסר לשרי הממשלה : כאשר הם מבקשים להיפגש איתכם עליכם לעשות זאת לא במשרד אלא בחוץ. אם בכלכלה ואם בתרבות ואם בביטחון. אז כאשר מנכ”ל גוף כלכלי רוצה להיפגש למשל עם שר האוצר צריך שר האוצר לא לפגוש אותו בלשכתו אלא בחוץ בלובי של מלון או במזנון הכנסת. שכולם יראו וידווחו שמנכ”ל בנק נפגש עם שר האוצר, מנכ”ל תיאטרון נפגש עם שר התרבות וכן הלאה וכן הלאה.

תם עידן המשחק הכפול. בואו ונחשוב על מצב שבו מנכ”ל חברת ביטוח יסרב לפגוש את שר האוצר. כמה זמן מועצת המנהלים תשאיר אותו על כסאו? מנכ”ל אל על רוצה פגישה עם שרת התחבורה ? הפגישה תהיה בחוץ גלויה לציבור. צריך פשוט להוציא אותם מהארון.

רוצים להפריע לניר ברקת? ברקת יפגוש את ראשי המשק לא בלשכתו רק בחוץ. ראשי המשק צריכים את הממשלה. הם באים לבקש מהממשלה בקשות.

במיוחד עכשיו ערב התקציב, כך גם ח”כ ביטן כיו”ר ועדת כלכלה, כך גפני כיו”ר ועדת הכנסת.

האנטישמיות בהפגנות של השמאל נתקלה באהבת אדם וזה מרתק. האנרכיסטים שצעדו לכיוון הבית של אריה דרעי התקבלו במחולות ושירה. הזעם אצל האנרכיסטים היה גדול שהחרדים לא תקפו אותם אז הם הלכו כמו גדולי האנטישמים וזרקו עליהם דולרים. מזכירים לנו ימים אפלים.

בבני ברק קיבלו את האנטישמים במאפים ושתיה, המחנה הלאומי לא נגרר למלחמת אחים. 

ולמרות התנהגות של החרדים למופת ביום חמישי במוצאי שבת שוב הגיעו מפגינים אנרכיסטים והפריעו לתפילה של מתפללים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה עשתה ח”כ ברקו בנגב ?

אריק זיו

בסביבה טובה: השרה גילה גמליאל

הכי ליכודניק שיש !

הרויזיוניסט

נוער הליכוד מתארגן בירושלים

אריק זיו

רוני רומנו – “רווח IN כרמל OUT”

תומר שמש

את הטאבו הזה יש לשבור

אמיתי שיף
דילוג לתוכן