25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ביבי תהיה גבר תתנצל

סקר עיתון הארץ מראה כי הציבור לא אהב את קומבינת ביבירמן להדחת ריבלין.

 ריבלין, שנהנה מאהדת הציבור, רק התחזק אחרי ההדחה. הוא עבר את הנשיא שמעון פרס עם 75 אחוז תמיכה. במקום השני שמעון פרס עם 74 אחוז.

 

הסקר משקף את תגובות חברי הליכוד כאשר הכעס על נתניהו וליברמן רב. רב מאוד אולי רב מדי. חברי הליכוד לא אהבו בלשון המעטה את התירוצים וההדחה של ריבלין מתפקיד יו”ר הכנסת.

אם נשים על לשון המאזניים מה תרם ריבלין לנתניהו כאשר בקדנציה של האופוזיציה לשכתו של ריבלין הייתה צמודה ללשכת נתניהו אז ריבלין עבד שכם לשכם עם נתניהו כאשר המטרה הייתה להביא את נתניהו לראשות הממשלה.

ריבלין היה שושבין של הסולחה הגדולה בין השר סילבן שלום ונתניהו. ריבלין אחראי על הבאת בני בגין ודן מרידור, כאשר המטרה הייתה להציג לכלל הציבור נבחרת מאוזנת כי גם כאלה שהיו יריביו של נתניהו רואים בו את המנהיג המתאים ביותר. מהלכים אלו צלחו. ללא ספק. צריך לזכור כי נתניהו בעת הבחירות הטיל על רובי לעמוד בראש מערכת הבחירות שלו שבה הגיע לתוצאה של 27 מנדטים, באם נשווה למערכת הבחירות הזאת שרובי לא עמד בראש המערכת הליכוד ביחד עם ישראל ביתנו קיבל רק 31 מנדטים.

לכן צריכה משפחת נתניהו לבא ולהתנצל לאהוב העם רובי ריבלין.

 


סקר שביעות הרצון השנתי של “הארץ”
רובי ריבלין אמנם הודח מתפקיד יו”ר הכנסת אבל הוא הכי פופולרי בקרב הציבור, שמעון פרס מעט מאחור. מה חושב הציבור על 15 בכירי הצמרת המדינית-ביטחונית

יוסי ורטר 

“אתם לא לבד”, אמר הנשיא אובמה לישראלים בנאומו בבנייני האומה. “אתה לא לבד”, אומר הציבור הישראלי לשמעון פרס. נשיאנו האהוב עדיין ממוקם לבטח בראש מצעד הפופולריות השנתי של בכירי הממסד הישראלי לענפיו השונים. אולם השנה הוא כבר אינו חווה את הבדידות המזהרת בצמרת שאליה התרגל להנאתו בשנים האחרונות. לצדו, על המדרגה העליונה, הוא מוצא את יו”ר הכנסת המודח, ח”כ ראובן (רובי) ריבלין.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלחיאני מסתייג ממסיקה : מערכה ראשונה

אלי חזן

שפר הולך

אריק זיו ויזר

יממה לפני סגירת סקר היועצים-שינויי מגמות

אריאל אילוז

שרה וביבי הם באמת זן נדיר

עינר אביב

המלצת ליכודניק : אשל הפקות

אלי חזן

דבוש הזמין והאלפים הגיעו

אריאל אילוז
דילוג לתוכן