23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

דבוש הזמין והאלפים הגיעו

ביום רביעי התקיימה ההילולה הגדולה של סוכות שמארגן מידי שנה יועץ השרה לשוויון חברתי יואב דבוש, אלפים מכל רחבי הארץ הגיעו ובהם בכירי הליכוד.

בהילולת סוכות במושב זיתן שמארגן מידי שנה יואב דבוש נרשמה השנה הצלחה גדולה. עשרות אלפים מכל רחבי הארץ הגיעו בהמוניהם לחגוג את שמחת בית השואבה בבית הכנסת בושאייף הקדושה.

דבוש, דוד דאור ומירי מסיקה
דבוש, דוד דאור ומירי מסיקה

 

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל הייתה אורחת הכבוד והתקבלה בכבוד מלכים. השרה גמליאל הסתובבה בין הקהל הגדול יחד עם יואב דבוש יועצה שאירגן את האירוע וקיבלה אהבה גדולה וברכות רבות על עשייתה המבורכת במשרד לשיוויון חברתי. ״איזה כיף לראות את המסורת היפה של ההילולה ואת העדה הלובית היפה חוגגת יחד״, אמרה מעל הבמה השרה גמליאל וזכתה למחיאות כפיים סוערות. השרה סיפרה לנוכחים שאמה היא טריפוליטאית. גם סגן השר ירון מזוז, ח״כ דודי אמסלם, סגן יו״ר הכנסת אורן חזן, ח״כ נורית קורן, סגן השר איוב קרא ויו״ר מפעל הפיס האלוף במיל׳ עוזי דיין הגיעו לאירוע ודיברו מעל הבמה המרכזית.

״משמח אותי לראות בכל שנה את כמות האנשים הגדולה שמגיעה לחגוג בהילולה״, סיפר יואב דבוש, יועץ השקה גילה גמליאל שארגן את האירוע. ״כשברקע נשמעים קולות נגד המסורת זה כיף לראות את השמחה הגדולה של העדה הלובית ושל בני ובנות כל עדות ישראל שהתרכזו כאן יחד. זה עם ישראל האמיתי״, סיכם דבוש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סער מסתער

הרויזיוניסט

קשרי חוץ. עוד הצלחה לליכוד : הצטרף לתנועת EYC האירופית ונציג הליכוד התמנה לסגן יו”ר הארגון

אריק זיו ויזר

הרב אמסלם : “הליכוד היא המפלגה של עמך ישראל”

אלי חזן

ליכודניק משתתף באבלו של יריב לוין על פטירת אביו.

מערכת ליכודניק

הקבוצה החרדית חוזרת להשפיע בליכוד, ובגדול.

אריק זיו ויזר

הלך לעולמו קקטוס ז”ל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן