18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

יממה לפני סגירת סקר היועצים-שינויי מגמות

סקר היועצים שייסגר במוצ”ש לא מפסיק ליצור באזז בשטח והשינויים מורגשים עד הרגע האחרון

 

 

סקר היועצים של מערכת ‘ליכודניק’ יצר הדים רבים בשבוע האחרון עם למעלה מ-17,381 הצבעות שהתפזרו על פני 45 יועצים ויועצות (מהתחום הפרלמנטרי, התקשורתי והפוליטי). נכון לרגע זה נותרה עוד יממה וחצי עד ספירת הקולות האחרונה שתתקיים במוצאי שבת בחצות.

TOP_10

זה היה שבוע עם עליות חדות לחלק מהיועצים. נכון לרגע זה נראה כי שני מועמדים – ספיר אוחנה (לשכת ח”כ קיש) ורון ירקוני (ס.השר ז’קי לוי) מובילים בפער אך כפי שכבר למדנו, גם בתוך כמה שעות, הכל יכול להשתנות. כך למשל ניתן לראות כי רק ביממה האחרונה זינקו מספר מועמדים למעלה כמו יואב דבוש, יועץ לשרה גילה גמליאל, שזינק ביממה מ-180 לייקים ל-566 או כמו חירות איתח, יועצת לשרה גמליאל, שבשעות האחרונות דילגה 16 מקומות למעלה. נראה שבלשכת השרה גמליאל הכניסו הילוך. מנגד ישנם צמדים מוכשרים מלשכות אחרות שאינם מצליחים להתרומם כמו זוהר נתן עם 106 לייקים ומאחוריו אלעד זמיר עם 105. פעילותם בכנסת בולטת מאוד אך חבל שהדבר איננו בא לידי ביטוי גם בסקר.

 

הפייסבוק נתפס אצל רבים כ”נחלתם של הצעירים” ומענין לראות כי אלי ארביב, יועצו של סגן השר ירון מזוז, הינו בין היועצים המבוגרים ביותר ומצליח לתת פייט לשאר המועמדים ונמצא נכון ליום ו’ במקום החמישי עם 365 לייקים וכ-68 שיתופים. לעומת ארביב לא מעט יועצים לא הצליחו לחצות את רף 200 הלייקים ונמצאים בין 100 ל-200 לייקים אך כאמור, ביממה הקרובה הכל עוד יכול להשתנות.

100

 

יועץ נוסף שהצליח לזנק בתוך יומיים ממקום 29 למקום עשירי הוא אוריאל גזית יועצה של חברת הכנסת נאוה בוקר, שעומד נכון להיום (ו’) על 221 לייקים וסוגר את העשיריה הראשונה. בסמוך לגזית נמצאים יובל אלגד יועצה של חברת הכנסת שרן השכל, עם 219 לייקים ופלישיה מועלם, יועצת לח”כ אברהם נגוסה שעומדת על 220 לייקים.

 

אך נכון לעכשיו, יש גם מי שאת רף 100 הלייקים לא הצליחו לעבור וביניהם גם דמויות מוכרות עם ותק רב.

 

0-100

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מציג : פורום דתיים לאומיים קלאסיים (דלק בליכוד)

אלי חזן

מפלגת הליכוד פועלת למען קהילת הלהט״ב בזירה הבין-לאומית

עינר אביב

יום הולדת שמח לאייל דותן – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

ארדן רושם הפסד שלישי ברציפות : דרמר הוא השגריר בוושינגטון

אלי חזן

באר שבע חזקה עם הליכוד

עינר אביב

לאחר נתניהו : האם בוגי ינהיג את הליכוד ואת הימין ?

אלי חזן
דילוג לתוכן