19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אלחיאני מסתייג ממסיקה : מערכה ראשונה

ראש מועצה אזורית בקעת הירדן מסתייג מהתנהגותו של ראש המועצה האזורית שומרון בנושא היחס כלפי אלוף פיקוד מרכז שי ניצן. אדיש הוא לא מתכוון להישאר 

 

מתיחות בקרב ראשי רשויות בהתיישבות ביהודה ושומרון. ראש מועצה אזורית בקעת הירדן דוד אלחיאני מביע הסתייגות מההתנהגות של ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה ולא מתכוון להישאר אדיש. בכוונת אלחיאני לשלוח מכתב ליו”ר מועצת יש”ע אבי רואה ובו הבהרה שעד שמסיקה לא יתנצל בפני אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון הרי שהוא לא יגיע לישיבות של מועצת יש”ע בהן משתתף מסיקה. 

 

כזכור, לפני כחודש הגיע מסיקה לסוכת אבלים ביצהר וביקש לפטר את ניצן אלון מתפקידו כאלוף פיקוד מרכז לאחר הטחת ביקורת נוקבת בהתנהלותו.

אלחיאני אמר כי אסור לפגוע במשטרה ובצבא. 

 

“לא מדובר רק בדברים כנגד אלוף פיקוד המרכז. ההתנהלות של מסיקה היא בעייתית. שיראה מה יוצא מהמועצה האזורית שלו ומגיע למועצה האזורית שלי. זאת התנהגות של צעירים שהדעת איננה סובלת. תג מחיר זאת קטסטרופה ובמקומה אני מביא את תג מאיר. אינני טוען שמסיקה אשם אבל יש לו אחריות כראש מועצה לרסן גורמים מזיקים”. 

 

יש להדגיש כי המתח בין מסיקה לבין אלחיאני משקף את המתח בין גורמים ממלכתיים לבי גורמים ימניים בליכוד. בשנים האחרונות הליכוד שינה את אופיו הדמוגרפי. יותר ויותר גורמי ימין נכנסו לתוכו ושינו את יעודו. חוסר תשומת הלב של נבחרי התנועה כלפי המתרחש בה נותן את אותותיו. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ שרן השכל מתחברת לשטח

Gilad Trugbild

חוק ההשעיה וסוף הקואליציה?

אריק זיו ויזר

כנס פוליטי של חברת הכנסת מירי רגב בתל אביב

אריק זיו ויזר

יריב לוין בראיון לליכודניק: “זועבי מסייעת לטרור”

אריק זיו ויזר

ליכודניק מודיע בתדהמה על לכתו בטרם עת של אהרון גוזלן

אלי חזן

סילבן שלום : “אני מכיר את מצוקות הדיור”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן