25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אפרתה זה כאן

למרות שעוזי דיין עזב את הפוליטיקה למען מפעל הפייס, הוא עדיין לא שוכח את החברים ואת הערכים

מאות מתפקדי ליכוד ואחרים טיילו בערב שבת באזור גוש עציון, במסגרת הטיולים להכרת יהודה ושומרון שמארגן עוזי דיין. 5 אוטובוסים מלאים הביאו את המטיילים מתל אביב וירושלים. הטיול החל בדרך בורמה, לאורך המסלול שבו נעו לוחמי שיירת הל”ה. מול גבעת הקרב ירדו המטיילים לתצפית ושמוע הסברים על המבצע ההירואי. הטיול המשיך בהרודיון, ומשם המשיך לגוש עציון. שם שמעו המטיילים הסברים מפי יוחנן בן יעקב, ממקימי קיבוץ כפר עציון, וראו מצגת וסרטים במוזיאון המקומי. הטיול נמשך לאפרתה, משם צפו המטיילים לעבר בית לחם וירושלים, ושמעו הסברים אסטרטגיים ובטחוניים, שמאירים באור חדש את ההתיישבות ביהודה.

ראש המועצה המקומית אפרתה הרצה בפני המטיילים התל אביבים וסיפר את הקשיים והייסורים שבהם נקנה חבל זה של ארץ ישראל.

בבית הכנסת החדש באפרתה התכנסו מאות המטיילים, ועוזי דיין שאל: “מי לא ביקר באפרתה ובגוש עציון עד היום?”. כמחצית מהקהל הרימו ידיים. “ומי לא ביקר במנהטן עד היום?”. רק שני אנשים הצביעו.

“זה בעצם כל הסיפור שמאחורי הטיולים שאני מארגן” אמר עוזי דיין. “אנשים מדברים על פינוי ישובים ביהודה ושומרון ועל גוש עציון, והם לא היו מעולם במקומות שעליהם הם מדברים. לרבים אין מושג מה באמת קורה בהתנחלויות. אחרי הביקור במקום ולאור התרשמות מהמעשה הציוני, כנראה ידברו אחרת. לפחות ידעו על מה הם מדברים”.

יש לציין שעוזי דיין מקיים את מסורת הטיולים שלו מזה כשנתיים. רבים חושבים שאחת ממטרותיו היא לרכוש השפעה פוליטית ולהקים לעצמו מחנה תומכים. כאשר הוא התמנה לראש מפעל הפייס, חשבנו שהוא יפסיק עם הסיורים.  אולם עוזי מוכיח בהתנהגותו שהוא לא שוכח את החברים ואת הערכים, ואין מניעים אלקטוראליים מאחורי הטיולים שלו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מן היסוד מאת ד”ר מלי נפחא

אריק זיו ויזר

פורום חדש בליכוד : פורום גליל והעמקים

אריק זיו ויזר

מכתב גלוי לראש הממשלה מכתב גלוי לראש הממשלה

הוגשה הצעת חוק מהפכנית המעניקה העדפות בקבלה לעבודה ובתנאי שכר ליוצאי צבא ומבטלת העדפות שניתנו עד היום לבני מיעוטים

ברית הפיוס בחולון

אריק זיו ויזר

נמצאים בליכוד משפיעים על הבחירות בקדימה| מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן