21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ברית הפיוס בחולון

בשעה טובה הובא לבריתו של אברהם אבינו  ליעל ויואל ישורון בן לאחר נישואין של שלוש וחצי שנים. הברית התקיימה בחול המועד סוכות באולמי “הרודיון” בראשל”צ עם 500 אורחים. בשל האבל על מות אימו של יואל לפני שלושה חודשים האירוע היה מצומצם מהמתוכנן (בצהרי היום) וללא מוסיקה.

ההנהגה של סניף חולון הוכיחה כי גם בסניף שהיה מפולג כמו חולון נכרתה “ברית” של שיתוף ושלום בין שתי הקבוצות המובילות בסניף, קבוצת יעקב חרש וקבוצת יואל ישורון,פעילים מרכזיים אמרו כי הם מקווים שהאחדות תביא את חרש לראשות העיר ואת יואל ישורון לכנסת, בכך סוף סוף יצא חבר כנסת מהסניף, כך ההוכחה הייתה בעת חגיגת הברית של הבן של יעל ויואל ישורון האחדות שהחלה בחודשים האחרונים משכה את הנהגת התנועה על כל פלגיה,

נכחו  שר החינוך גדעון סער, המשנה לראש הממשלה השר בוגי יעלון, המשנה השני והשר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום, שר התקשורת והרווחה משה כחלון והשרים לימור ליבנת, יולי אדלשטיין, מיכאל איתן. סגני השרים – גילה גמליאל, לאה נס ואיוב קרא והחכי”ם – אופיר אקוניס, כרמל שאמה הכהן, דני דנון, יריב לוין.

כן נכח מנכ”ל הליכוד גדי אריאלי. ראשי סניפים, חברי מועצות הערים, ראש עיריית חולון מוטי ששון, ומועמד הליכוד בחולון יעקב חרש וכן עמיתיו מהסגל האקדמי של אוניברסיטת בר אילן ומכללת אשקלון.

 

 

יו”ר הכנסת, נבצר להגיע עקב פגישה באותה עת אך ברך את המשפחה. דן מרידור, יובל שטייניץ וגלעד ארדן בחו”ל והשר יוסי פלד ומירי רגב חלו ונבצר מהם להגיע. אין ספק  כי היה אירוע יפה ומכובד.

ובלי פוליטקה אי אפשר, אז התגבשות הכוחות בסניף הולכת להיות כך, קבוצת ישורון ועו”ד אילן לוי (שרץ עצמאית בבחירות האחרונות וקיבל כמעט 2 מנדטים) וכן קבוצת חרש-אביטל (יו”ר סיעת הליכוד) ואליה חבר עזרא סיטון. מאגר המתפקדים במחנה זה שצויין הוא הגדול והמשמעותי ביותר בסניף הליכוד וזו הקבוצה שהצליחה להעביר לאחרונה את מספר המתפקדים בקוד 99 המפורסם הגבוה ביותר בסניף. ההערכה היא כי זה המחנה שיקח את ה- 2/3 ובתרגום שיטת הבחירות הנוהגת בליכוד פירושו; את הרוב המכריע במועצת הסניף ובועידה הקרובה.

שאר הכוחות יאבקו על השליש כאשר שועל ותיק כמו יוסף שבתאי וניסים זאב יקחו את השליש, מצב כזה עלול להשאיר את חלבי וחזן מחוץ לסניף, חזן שמצהיר כי הוא רוצה לרוץ לראשות העיר, וכן ראשות הנהלת הסניף מהווה סדין אדום בקרב כל הקבוצות שבסניף
מקורב לשבתאי יוסף אמר לא יעלה על הדעת שינתן במה בסניף לחזן שמדבר על מפקד אך בפועל לא הצליח להביא מסה קריטית של מתפקדים, ועומת זאת דיבר בערכה רבה ליכולות של ישורון וחרש, הוא אמר כי הם הוכיחו את יכולת האירגון שלהם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שלום במצודה

אלי חזן

חג שמח מאביב חזן

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד בטבריה מאוחד

אלי חזן

ליכודניקים לנתניהו : גייס את החרדים

אריק זיו ויזר

לקראת “יום מעשים טובים”: חברי הכנסת מתגייסים לסייע לעמותת חזון ישעיה בירושלים

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו הכבד של אלעד מרון על מות אביו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן