21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אלקין וסער – מבשרי הרודנות הפרלמנטרית בכנסת

יו”ר הכנסת יהיה יריב לוין זמני, עד להרכבת הממשלה וחלוקת התיקים.

סער מסכסך את האופוזיציה,  משנים את מערכת המשפט בכבוד והדר,

שופטי העליון בלי איומים. 

אלקין סער

העם אמר באופן מובהק את דברו ועכשיו מצופה ממתנגדיה שיתנו לה ליישם את הבטחות המפלגות המרכיבות אותה. בהקשר הזה לא מעט אנשים עוררו הצהרות יוצאות דופן השבוע. דומני כי הבולט מכולם היה זאב אלקין. אזכיר, אלקין הוא אדריכל דריסת אופוזיציית נתניהו בכנסת, בנוסף לסער, והשבוע הוא אמר משהו בסגנון שהוא מקווה שהקואליציה לא תדרוס. רציתי לדרוש או להציע ליו”ר הקואליציה הנכנס אבל אני פוקד עליו : אל תדברו בכלל עם אלקין וסער – מבשרי הרודנות הפרלמנטרית בכנסת.

אחזור כמה חודשים אחורה : לאור מעשי הקואליציה בעיוות עבודת הוועדות בכנסת, המדיניות של האופוזיציה הייתה להשאיר את חברי הקואליציה בלילות לבנים בכנסת. באחד הלילות ישבתי עם שר הרווחה מאיר כהן שסיפר לי שאפילו לחתונה של קרוב משפחה הוא לא יכול ללכת. אז הסברתי למאיר : “תראה, אלקין הוא אבי הרעיון של דריסת האופוזיציה. הוא פועל מתוך שנאה. אלקין וסער הם כמו אותם יהודים מומרים שברגע שעזבו את דתם הפכו להיות רודפי יהודים יותר מהנוצרים”. הוספתי : “אתה פה בשוחות שאלקין חפר לך ואלקין הוא נורבגי יושב עכשיו עם אישתו ושותה תה. לך ותביא הסכם הוגן שיאפשר פעילות של אופוזיציה ותוכל להיות חופשי”.  

מאיר לקח את הרעיון, בנה הסכמה והלך איתה אל יו”ר הכנסת ביחד עם נציג האופוזיציה. אז נכנס אלקין ושם ווטו על ההסכם. כך המשיכה הרמיסה של מחנה הלאומי על ידי קואליציה של שנאה.

ולכן כן לדבר עם מאיר כהן ולא לדבר עם אלקין – סער.

אופוזיציה

מאז היוודע תוצאות הבחירות האופוזיציה הנכנסת היא אופוזיציה מפולגת והיא מפולגת כי יש מי שרוצה אנרכיה – גדעון סער. לכן טוב לגדעון שלפיד, מרב, ליברמן, וגנץ יריבו בתוך האופוזיציה. כך הוא “ירגיע” את האופוזיציה ויכנס לפוזיציה של מקשיבים לו והוא ינווט את השותפים שלו.

בטן רגועה

אתמול, יום שישי, פגשתי חבר שהחל את דרכו בעבודה ולפני הרבה שנים הפך להיות ימין על מלא.

ישבנו והוא ליטף את ביטנו ואמר איזה רוגע אני מרגיש.

התרעה

פרשני התקשורת מנסים ליצר השפעה על התודעה שנתניהו לא רוצה שינוים במערכת המשפט. אין שקר גדול מזה.

אז חשוב להבהיר : לגבי פיסקת ההתגברות יש מחלוקת בין מי דרושים פסקת התגברות לבין אלו שחושבים שיש צורך בחקיקה מגבילה את התערבות העליון בניהול המדינה.

מה שברור הוא שאחת מהן חייבת לעבור וגם השיטה לבחירת שופטים. ברור כי השיטה הזאת כבר מזמן איבדה את דרכה. על השיטה שחבר ממנה חבר אפילו השופט ברק אמר שזאת הייתה טעות. השיטה צריכה להיות שכל השופטים מתמנים ע”י ועדה של הכנסת ונשיא בית המשפט נבחר בהצבעה חשאית במליאת הכנסת כפי שנבחרים נשיא המדינה, יו”ר הכנסת, מבקר המדינה.

בנוסף, חוק המינויים חייב לעבור בתחילת כהונת הממשלה כי הגיע זמן למשול.

מה שברור הרבה מתומכי הממשלה הנכנסת אם לא יראו משילות לא ימשיכו לתמוך בגוש.

יו”ר הכנסת

נראה כי יריב לוין ביום שלישי יבחר ליו”ר הכנסת הזמני עד כהונת הממשלה ואז תהייה בחירה ליו”ר קבוע.

שר משפטים

ההערכה שלי היא שסמוטריץ הוא שר המשפטים הבא, מכיוון שיריב מעדיף להיות שר חוץ כמהלך אסטרטגי אז נראה שסמוטריץ כשר משפטיים יהיה טוב. מהלך מאוד טוב ונכון להעברת חוקי משילות.

נשמח להתפטרותכם

השבוע שמענו מרואי השחורות כי אם יחוקקו חוקי משילות שופטי בית משפט העליון יתפטרו מתפקידם כאקט מחאה. אז אם יחליטו להתפטר סבבה. אפשר למנות סוף סוף שופטים שבאים מהעם ולא רק מספרים שהם אוהבים עראק. אבל אני מבטיח לכם הם לא יתפטרו. השופטים האלה אוהבי שררה וכוח, לא רואה אותם מתנתקים מעטיני הכוח. כן אנחנו בעד בית משפט חזק, פרקליטות חזקה, ומשטרה חזקה, ומעל הכל מערכת שתהייה מבוקרת 

פגסוס 

שוב מתברר כי כתבת ככלכליסט הייתה אמיתית. מתברר כי מריחת הבדיקה על השימוש ברוגלה, פגסוס ורוגלה אלו מילים מכובסות לפעולות של חדירה לתוך קודש הקודשים של שמירה על פרטיות האזרח.

כן אפשר וצריך להשתמש באמצעים האלו באירועים מיוחדים, מניעת טרור, מאבק במשפחות הפשע.

וזהו לפרקליטות והמשטרה יש יד קלה בהשתמשות באמצעים קשים אלו כאשר מתברר כי הם משתמשים גם כאשר הם רוצים לחסל מישהו בגלל אידאולוגיה או שינאה אישית.

ולכן אנו רואים שפתאום בפרשת הצוללות הפעילו רוגלה על אשת נחקר, כולל צילומים מתוך הסלולרי וצילומים חיים של הסלולרי של אשת הנחקר.

חדירה לאזורים אינטימיים זאת כבר עבריינות על מלא.

והשופט שאישר זאת הוא והחוקרים הפרקליטים כולם צריכים לעמוד למשפט



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

לילות לבנים נורבגים שחורים.

אריק זיו ויזר

הבשורה על פי סער – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

אלוהים בחרתנו למרכז – יומן פוליטי

אריק זיו ויזר

איילת הפרחח ויצחק שמיר

אריק זיו ויזר

קיש מכיש ללא מורא ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן