24.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

אוחנה למשרד החוץ – מה לא ברור?

שר הבט״פ והמשפטים לשעבר, אמיר אוחנה, הוכיח מנהיגות ויושרה פנימית  אשר הובילו אותו לעשייה כה מבורכת ובפרק זמן קצר, מה שמחייב כי משרד החוץ מחכה לאמיר אוחנה!

כאשר נכנס אמיר אוחנה ללשכת שר המשפטים ברוח סערה, הוא הוכיח כי גם בפרק זמן קצר יחסית, אפשר להוביל רפורמות ולקדם מדיניות ברוח קוי היסוד של הממשלה. בפעילותו גילה מנהיגות אמיצה, שרטט בצורה הטובה ביותר את הקו המוסרי שמבקש מחנה הימין להדגיש ובעיקר – עמד על משמר ערכי הליכוד.

בתקופה זו בה כל המלעיזים טוענים כי הממשלה המסתמנת היא ״הסוף״ של מדינת ישראל, בהיבט של יחסי חוץ וביטחון, דווקא מינוי של אוחנה כשר חוץ ימנף את ההזדמנות להוכיח שפניו של הימין לשמור על מדינת ישראל דמוקרטיה מתפקדת.

אוחנה בלט בתרומתו בממשלה הקודמת של נתניהו לביצור וקידום היציבות החברתית והשלטונית, בחירוף נפש של ממש. באופן ספציפי, עמידתו האיתנה אל מול ניסיונות של פרשנות חקיקה, הצבת תקדימים וקידום חקיקה לעומתית ופרסונאלית, מוכיחה כיצד יוכל אוחנה להמשיך ולהשפיע על החברה בישראל  בתפקיד שר משמעותי.

בעוד מרצ יצאה מהמפה הפוליטית, וזאת למרות שמרבית האג׳נדה שלה דגלה, כביכול, בזכויות להט״ב – זו לא קידמה ולא בצעד אחד את זכויות הקהילה. להיפך, כל דבר שהבטיחו – עשו בדיוק ההיפך! אדרבא – כל מי שחשוב לו לקדם את שוויון הזכויות במדינה, ולבכר את זכויות האדם, ישמח לשמוע כי אוחנה – הומו מוצהר, אבא לשני ילדים מקסימים ובן זוג מיוחד במינו – ישמש כשר החוץ, המסביר הלאומי של ישראל.

כל הנסיונות להציג את הממשלה החדשה כרומסת זכויות אדם ידחו באחת! חשוב לנו לזכור כי קרנה של ממשלת הימין בראשות נתניהו תלויה לא פחות ביכולת של שרי הממשלה לממש מדיניות ולהביא להישגים. בפעילותו, הוכיח כי משרד החוץ – מחכה לשר אוחנה!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד בירושלים : אם לא אלקין אז ליאון

אריק זיו ויזר

נעים להכיר: עו״ד אייל בסרגליק

מערכת ליכודניק

אנרכיזם פריבילגי – לעג לדמוקרטיה ולשלטון החוק

עו"ד אוהד אבידר

ח”כ השכל מציגה : בית ספר לדיפלומטיה בינלאומית

עינר אביב

קרין התקווה של הליכוד

הרויזיוניסט

ח”כ דיסטל בהתראה טרם נקיטת הליכים נגד אמנון לוי וערוץ 13

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן