23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מירי רגב: "לראש הממשלה יש מדינה על הראש"

ח"כ מירי רגב התראיינה אצל גאולה אבן בערוץ 1 והביע מורת רוח מהתנערותם של ארגוני הנשים בהתקפה המכוערת של התקשורת "כשמדובר בשרה נתניהו פתאום הכל מותר"


 



ח"כ מירי רגב, יו"ר וועדת הפנים של הכנסת, התראיינה הערב בתכניתה של גאולה אבן בערוץ הראשון והביעה מורת רוח מכך שארגוני הנשים בישראל אינן מתייצבות לצדה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. בראיון אישי שערכה גאולה אבן עם ח"כ מירי רגב אמרה רגב כי בביתה הפרטי שבראש העין שותים בקבוק יין כל יממה וחצי וזה נראה לה תקין.


"בביתי הפרטי אנו חיים רק שלוש נפשות ומדי יממה וחצי אנו גומרים בקבוק יין אז איני מבינה את הסיכול הממוקד כלפי שרה נתניהו. הרי אם היה מדובר באשת ראש ממשלה מן השמאל אף אחד לא היה מעלה בדעתו לבדוק את צריכת היין במעון ראש הממשלה אך מכיוון שמדובר בשרה נתניהו אז הכל מותר. אני לא מבינה מדוע העליהום הזה נגד שרה נתניהו. זה פתטי וחסר תקדים בחריפותו שהתקשורת נוהגת כך כלפי אשת ראש ממשלה".


בעניין ההבטחה של בנימין נתניהו שבבוא היום עם הקמת ממשלת הליכוד היא תכהן כשרה בממשלתו אמרה רגב: " לא שוחחתי עם ראש הממשלה על תפקיד בממשלה הבאה וזה הרי מוקדם משום שטרם היו בחירות ולא מחלקים את עור הדב לפני שצדים אותו. אני מאמינה שראש הממשלה ער לעובדה שהגעתי בבחירות המקדימות במקום הכי גבוה במגזר הנשי וחברי הליכוד רוצים לראות אותי בממשלה ומאידך גיסא, לא היו כל דיבורים על משרה בממשלה הבאה".


ח"כ מירי רגב קראה לתקשורת להפסיק להתעלל בשרה נתניהו ולבחון את הישגיו של ראש הממשלה. "בניגוד לדברי הבלע שאני שומעת שראש הממשלה עסוק בענייני הרכילות של הבקבוקים וביבי טורס אני חייבת לומר שזה שקר. ראש הממשלה עסוק בניהול ענייני המדינה ובמיגור הטרור וגם באיראן ולא ברכילות המרושעת שיוצאת מן התקשורת".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לאחר נתניהו : האם בוגי ינהיג את הליכוד ואת הימין ?

אלי חזן

ליכודניקים מול מאות מפגיני שמאל

אריק זיו ויזר

רועי שרעבי מונה לאחראי איוש קלפיות

אריק זיו ויזר

ההופעה האחרונה של קדישאי

אלי חזן

הדור הצעיר ממשיך את המורשת

אלי חזן

ליכודניקים בעד קואליציית שוויון בנטל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן