19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

בחירות חדשות למרכז

הליברלים בליכוד דורשים בחירות חדשות למרכז מצורף מכתב פניה של אמיר ויטמן ואלעד מלכא .
הנדון: בחירות לוועידה ולמרכז הליכוד כפי שמתחייב בחוקה
שלום רב,
מרכז הליכוד הוא המוסד העליון של התנועה, לו הסמכות לקבוע תיקונים בהתנהלות התנועה והוא אף בוחר חלק מרשימת הליכוד לכנסת באמצעות בחירת המחוזות.

סעיף 53א לחוקת הליכוד קובע כי יתקיימו בחירות למוסדות העליונים של המפלגה, הלא הם הוועידה ומרכז הליכוד אחת לארבע שנים. זאת מתוך ראיה של המרכז והוועידה כמשקפים את מצב הכוחות הנוכחי בתוך המפלגה.

בפועל לא התקיימו בחירות מאז שנת 2012, כפול מהזמן שנקבע על פי החוקה. בכך מרכז הליכוד משקף את יחסי הכוחות בתוך המפלגה נכון לשנת 2012 ולא נכון להיום. במצב הקיים כוחם של המתפקדים החדשים, אלו שפעילים בשלוש מערכות הבחירות האחרונות לכנסת, אלו שפועלים ומצרפים חברים חדשים למפלגה היום, לא מגיע לידי ביטוי לעומת כאלו שפעלו בעבר למען הצלחת המפלגה אך היום כבר לא.

משלא התקיימו בחירות נעשתה פניה לבית הדין של הליכוד, בעקבותיה הוכרע שבחירות יתקיימו לא יאוחר מחודש דצמבר 2020.

אנו מבקשים ומצפים שהבחירות יתקיימו ע”פ פס”ד של בית הדין, קרי בדצמבר 2020, וכי ההודעה הרשמית לחברי הליכוד בדבר בחירות אלה תצא בהקדם ובאופן רשמי על ידך. ככל שאין בכוונתך למלא אחר פס”ד האמור, אנא הודע לנו את החלטתך ואת נימוקיה בתוך עשרה ימים, כדי שיהיה באפשרותנו לקיים הליכים בעניין מבעוד מועד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפלגת הליכוד פועלת למען קהילת הלהט״ב בזירה הבין-לאומית

עינר אביב

צעירי הליכוד חיפה : הכי דומיננטיים בשכונה

אריק זיו

מפגש עם חברת הכנסת מירי רגב בסימן-חשיבות ‘הגליל גולן והעמקים’

אריק זיו ויזר

אקוניס עם השומרונים בשומרון

אריק זיו

בית הדין עצר את המחטף של רועי שרעבי

דניאל נחמיה

יעקב ברדוגו איש השנה בתקשורת של ליכודניק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן