21.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד במצודה והמוסדות

אין פרבילגים בליכוד , רועי שרעבי מורחק סופית.

ניצחון נוסף לאיילת גלילי במאבקה מול עריצותו של רועי שרעבי, רועי מורחק סופית.

הרחקתו  של רועי שרעבי מהליכוד הפך לנושא עניין בפוליטיקה בליכוד. למרות שגייס את עזרתו של עו”ד בעז בן צור, הפסיד שרעבי בערעורו לבית הדין של הליכוד, מה שהביא להדחתו המיידית מהמפלגה.

רקע על רועי שרעבי ובועז בן צור

לרועי שרעבי הייתה קריירה פוליטית מרשימה, כאשר תפקידו בליכוד היה חלק משמעותי מחייו הציבוריים. כחבר בולט במפלגה, הדחתו גרמה להבין שאין פריבלגים במפלגת הליכוד. מצד שני, בועז בן צור הוא עורך דין מוכר עם רקורד של ייצוג לקוחות בעלי פרופיל גבוה. מומחיותו והמוניטין שלו בתחום המשפטי הפכו אותו לבחירה המועדפת על שרעבי בניסיונו לערער על הרחקה.

החלטת הליכוד

בית הדין של הליכוד, הרכב מורחב האמון על קבלת החלטות בתוך המפלגה, קיבל את ההחלטה להרחיק את רועי שרעבי. הסיבות להרחקה פורסמו בהמשך הכתבה יעלה הקובץ המלא., שמעשיו או עמדותיו של שרעבי היו מנוגדים לאינטרסים או למדיניות המפלגה. למרות מאמציו לערער על ההחלטה בעזרתו של בועז בן צור, אישר בית המשפט של הליכוד את פסק הדין ושרעבי הודח לאלתר מהמפלגה.

דינמיקה פנימית ומאבקי כוח בתוך הליכוד

הרחקה של רועי שרעבי שופך אור על הסכסוכים הפנימיים ומאבקי הכוח הקיימים בתוך הליכוד. העובדה ששרעבי, חבר בולט, סולק למרות שהשקיע בעורך דין מהשורה הראשונה, מעידה על הדעות החזקות של הנהגת המפלגה. החלטה זאת מראה שהדמוקרטיה הפנימית של המפלגה מגנה מול הפריבלגים כמו רועי.

 של רועי שרעבי מהליכוד מספק הצצה נדירה לדינמיקה הפנימית ולמאבקי הכוח במפלגה. ככל שהמפלגה ממשיכה לנווט בעולם המורכב של הפוליטיקה הישראלית, עליה לטפל בנושאים אלה כדי לשמור על הרלוונטיות וההשפעה שלה. בינתיים, המקרה של רועי שרעבי משמש סיפור אזהרה למי שמעז לערער על החלטות המפלגה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא : “הסכם עם איראן מסוכן לשלום העולם”

אלי חזן

ברכת שוש סבג לרעיית ראש הממשלה – שרה נתניהו

אלי חזן

מעוז צורי ליכודי

68 שנים למותו של ז’בוטינסקי – אלי חזן

אריק זיו ויזר

אלקין לא מתרגש מביקורת

אריק זיו ויזר

איתן שוב לא מרוצה מצעדי נתניהו

אלי חזן
דילוג לתוכן