23.1 C
תל אביב
30 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

דוד אמסלם עוקץ את האופוזציה : הם כנראה נסעו לחו״ל

בהודעה שהוציא היום השר דוד אמסלם שנאם במליאת הכנסת מטעם הממשלה, הודיע על מספר שינויים וסמכויות שיועברו בין משרדי הממשלה השונים. במסגרת העברת הסמכויות נקבע כי הממשלה תעביר את שטח הפעולה של הרשות לאכיפה במקרקעים לפי חוק תכנון ובנייה ממשרד האוצר למשרד לביטחון פנים.

כמו כן, הודיע כי הממשלה תעביר ממשרד התרבות והספורט למשרד החינוך, את שטח הפעולה הנוגע לפעילויות הספורט בבתי הספר, לרבות תמיכה בהתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל, בכל הנוגע לתחרויות הספורט בבתי הספר ומועדוני הספורט הבית ספריים. בנוסף הממשלה החליטה להעביר ממשרד רוה״מ, למשרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, את מנהלת המודיעין הבינ״ל.

עוד בהמשך לנאומו עקץ השר אמסלם את האופוזיציה, על רקע הנוכחות הדלה שהפגינו חבריה היום במליאת הכנסת ובוועדות, לאור קמפיין היציאה לפגרה של הכנסת שאותו הם קידמו, תוך שימוש ציני במשפחות החטופים ואמר – ״הם כנראה נסעו לחו״ל״.

עקיצה זו באה כאמור על רקע נסיעתם של השר בני גנץ לארה״ב ולונדון שנעשתה ללא אישור מראש הממשלה, ושל ראש האופוזיציה יאיר לפיד בשבוע האחרון לארה״ב, שאותה החליט להאריך במהלך הביקור וללא תכלית מדינית ברורה לעין, כאשר ישראל מותקפת מכל החזיתות. 

לאחר מכן, עקץ גם את התקשורת לאור הצביעות בסיקור לאחר שנסע לחופשה פרטית של כמה ימים ביוון, שמומנה מכספו הפרטי, בעוד שהנסיעות של גנץ ולפיד מומנו מכספי מדינה ומכספי מפלגה. עוד לדבריו חשף כי עלות נסיעתו של גנץ הוערכה ב-20 אלף דולר, מה שהוכיח בפעם המי יודע כמה את הצביעות התקשורתית בכל הנוגע לימין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרופסור ללא גבולות!

דניאל נחמיה

עתירה למחוזי נגד התמודדותו של לניאדו

מערכת ליכודניק

פרשת וירא – הסנגוריה הציבורית של אברהם אבינו על סדום ועמורה

אלי כהן

שר האוצר ישראל כץ בביקור ביקנעם

Arik Ziv

מבט קצרצר על אירית

אריק זיו ויזר

אושר פטור מחובת הנחה לפיזור הכנסת

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן