24.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

השמאל כן רצח 

בנט בתחפושת של סמוטריץ,  סילמן בדרך הנכונה,הבן, האב ורוח הבריונות 

הרצח הבא עומד לפתחנו והאחראים לכך הם מנהיגי השמאל. בכל אירוע הם מזכירים לנו שרוצח לא יוצא מהשמאל. אבל בפועל זה לא נכון : כבר היה רצח של פעיל ליכוד ששמו היה רחמים חברוני ז”ל שנרצח בבחירות 1999. אז השתיקו את האירוע. ככה נהגה כבר אז התקשורת שהשתיקה זאת ברוב רוע. זה לא הפך להיות תיק הדגל של המשטרה והפרקליטות, הייתה השתקה מלאה של המערכת כי את מי מעניין רצח של ליכודניק?

לכן עכשיו כאשר אנחנו היום עומדים מול קריאות למלחמת אחים שלא נופתע.

צריך להבין : היועצת המשפטית של המשטרה היא אישתו של מנהיג האנרכיסטים. לכן מפגיני השמאל מקבלים יד חופשית ואנשי ימין יד קשה.

סמוטריץ’ 1

כאשר ניצחנו בבחירות אמרתי שהבעיה היא סמוטריץ’. 

סמוטריץ הוא בבואה של בנט שביסודה עומד שגעון גדלות פלוס גנטיקה של המפד”ל שהיסטורית תמיד היו משרתי השמאל.

סמוטריץ מנע את ביצוע בליץ החקיקה עוד לפני הקמת הממשלה וסמוטריץ’ מנע את הקמת הוועדות והחלפת יו”ר הכנסת. השבוע ברדוגו היה הסנונית הראשונה שחשף את סמוטריץ שמתקפל מול השמאל ובנושא הכי חשוב לממשלת הימין : ההסדרה המשפטית. ביום חמישי השבוע סמוטריץ יצא בציוץ שהפך את הציונות הדתית למקופלת כאשר הוא קורא לפשרה. שמתברר סמוטריץ הפך להיות משרתם של אדוני התקשורת השמאלנית משוקן ועד ערוצי התרעלה, אץ רץ כדי למצוא חן אדוניו.

סמוטריץ 2

גלנט צריך לקיים את ההסכם עם סמוטריץ’. הסכמים צריך לקיים. סמוטריץ’ במקרה הזה צודק.

נקווה שכאשר יתבצע השינוי לא נראה את סמוטריץ הופך להיות גנץ.

מעקב המשוריינים 

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן מציגה קו ליכודי ללא הפסקה. מהר מאוד עשתה נחיתה רכה בליכוד. סילמן עוברת הטמעה מהירה. היא פועלת בשטח הליכוד בצורה נכונה ומושכלת. ההערכה שלי היא שבבחירות הבאות סילמן תהייה שחקנית מרכזית בפריימריז. 

פריימריז עכשיו 

השבוע הוגשה עתירה לקיום בחירות מקדימות למועצות הערים על ידי המתפקדים, זאת בעקבות העובדה שלא התקיימה ועידה כבר 13 שנה ולכן הגוף הבוחר של מועצת העיר הוא מועצת הסניף.

עכשיו העתירה רוצה פניה למתפקדים.

משיחות עם בכירים בליכוד מסתמן כי המהלך של הליכה למתפקדים הוא הדרך הנכונה, למעט בסניפים שיגיעו להסכמה.

הנורבגים השחורים.

בשבוע שעבר התפטרו אלי כהן ומירי רגב. הם הצטרפו לשרים בליכוד שכבר התפטרו למען חבריהם בסיעה, מיקי זוהר, עידית סילמן, שיקלי ואקוניס, הם הצטרפו לשר המעופף חיים כץ שפרש בשביל העוזרת שלו אתי עטיה. חיים שאמר בעבר למקורביו שבחיים לא היה מתפטר עשה זאת רק עבור אתי.

הבן, האב ורוח הבריונות 

השיטה הבריונית עובדת. הבן כץ כמו האב כץ יהיר ושחצן. עשו בליכוד מפקד אבל לא מדובר בנציגי ציבור אלא בבריונים. ככה חיים ובנו פגעו ברשימה של הליכוד כאשר רצו להעביר את אתי עטיה הם שינו את הכללים. עד שרק בנורבגי נכנסו לנו עוד נשים. אמנם חיים נמצא בצילו של יריב לוין אבל הם מנגנים תמיד כפול כך כאשר חברו של חיים גדעון סער התמודד מול נתניהו חיים שלח את אתי לתמוך בסער והוא כאילו תומך בנתניהו. גם עכשיו חיים כאילו תומך ברפורמות אבל הבן שלו תומך בלפיד. גם הוא יצא נגד הרפורמה בתאגיד. הבן מסמן את דרכו להתמודד על ראשות ההסתדרות אבל כבר היום ברור עדיף כל מפא”יניק עליו.

זאת משפחה בוגדנית כאשר הם נגד כל רפורמה שמרנית שטובה לעם ישראל.

יריב וקרעי אל תשכחו מי ניסה לפורר את קיר הברזל של הרפורמות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אירוע מתמודדים לפריימריז בתל אביב

מערכת ליכודניק

רוני רומנו – “רווח IN כרמל OUT”

תומר שמש

ח”כ קורן : “החלטת הממשלה בנושא ילדי תימן ראויה”

עינר אביב

ברכות לרוני טל – יועץ הנכנס לשר אמיר אוחנה

דניאל נחמיה

יום הכיפורים תשפ”ב: עת לחשבון נפש לאומי

מאמר מערכת

דן אילוז הכריז כי יתמודד על משבצת עולים

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן