22.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

שקט יענה בשקט

מי פסיכופת סער ? , השרה והשררה, האתגרים של הוועדה המוניציפלית, רועי שערבי  OUT אביב איטח IN. תל אביב לקראת פריימריז ? האם יהייה מהפכים בחולון, אשדוד, ורחובות.

 

שקט יענה בשקט

ראש הסגל של ראש הממשלה, צחי ברוורמן, העלה רעיון : אל מול האנרכיסטים שבאים עם רמקולים בניגוד לחוק ועושים רעש נשים רמקולים בעוצמה יותר חזקה שיופנו לאותם אנרכיסטים.  היו שצחקו על הרעיון ולצידם הספקנים. אבל צחי עמד על דעתו ושמו רמקולים. כאשר האנרכיסטים התחילו להרעיש נפתחו רמקולי המצודה בג’ינגל של הליכוד.

בחלוף כמה דקות נכנס למצודה קצין משטרה ודרש לסגור את הרמקולים. החל שיח איתו והוא אמר:  “אם ראש הממשלה היה שומע אותי זה היה אחרת”. להפתעתו, מיד הכניסו אותו לראש הממשלה בנימין נתניהו והשניים ניהלו שיח. כאשר הקצין יצא הוא סיכם כי כל צד יוכל להפעיל את הרמקולים חצי שעה. בסיום ההפגנה נכנס קצין המשטרה למצודה לומר תודה על שיתוף הפעולה. מיד אמרו לו : תגיד לראש הממשלה את דבריך. וכך, הקצין נכנס שוב לראש הממשלה ואמר לו תודה.

בקיצור שאפו לצחי ברוומן על הרעיון המקורי.

השררה שמובילה השרה 

מתברר כי השררה מוציאה את דעתה של השרה מאי גולן מדעתה. ועכשיו, כשהבוס הגדול נמצא מאחורי סורג ואסורים השטויות נשפכות כמו קומקום רותח.

מאי גולן, בת החסות של ארנון גלעדי, שאבה את כוחה מח”כ ביטן. ביטן שידוע שהוא חבר, נענה לדרישת ארנון לתמוך במאי. מיד עם הקמת הממשלה חתכה מאי גולן את הקווים ועברה למחנה יריב לוין, כמובן בברכתו של גלעדי. מיד, התיאבון גדל. שהרי היא מכורה נרקוטית לשררה.  היא הייתה מיועדת להיות סגנית שר אבל החלה לעשות בלאגן וכך נתניהו נאלץ למנות אותה לשרה.

אך העיניים הגדולות שלה התרחבו כמו שהאף של פיונוקיו גדל וכך ניסתה לקבל את תפקיד הקונסולית בניו יורק כמינוי פוליטי. במקביל, היא מנסה ביחד עם עוד בן חסות של ארנון לנסות לשמר את הכוח של האסיר.

הרעיון היה שהיא תרוץ לראשות העירייה ובהינתן העובדה שהיא לא יכולה לנצח היא תתפטר וכמיטב המסורת של ארנון, מספיק מנדט אחד לליכוד העיקר למכור את הליכוד בזול ולהרוויח אישית . עכשיו יצא ספין לתקשורת שמאי גולן מועמדת לוועדה לבחירת שופטים.

מאי גולן אפילו לא צייצה שהיא לא מועמדת.

מאי גולן חברת כנסת והיום שרה ששום דבר לא מספיק לה. אולי שקצת תלמד ענווה מראש המחנה שלה יריב  ותיקח תפקיד אחד שתעשה אותו מבלי לקפוץ לתפקיד אחר לפני שהוכיחה כי היא ראויה.

וזאת מבלי להזכיר שהיא לא הצליחה לעשות דבר וחצי דבר על מנת להצדיק את הטיקט עליו נבחרה : להוציא מכאן כמה שיותר מסתננים. מספיק לעקוב אחרי העמוד של שפי פז בטוויטר על מנת להבין כמה מאי ריקנית בנושא הזה. 

מי פסיכופת ?

השבוע עמד על דוכן הכנסת שר המשפטים יריב לוין ושם הוכיח את האופוזיציה ואת קודמו בתפקיד כי הם צבועים. בשפה פשוטה התנאי לכניסה לשיחות לבית הנשיא היה עצירת חקיקה בנושא הרפורמה. והשבוע האופוזיציה ניסתה להעביר חוק בנושא ולעשות מחטף.

יריב עלה לדוכן וחשף שסער שכנראה היה מאחורי המהלך המלוכלך. האחרון יצא מכליו וקרא לשר המשפטים “פסיכופת”. אחת מהעובדות לשעבר של סער התקשרה אלי ואמרה לי : גדעון פסיכופת. הוא תמיד היה פסיכי. אם תסתכל על העיניים שלו והפרצוף כאשר הוא יצא על יריב תגלה מבט של פסיכופת. ככה זה כשהוא יוצא מהכלים. אלו הקטעים שהוא בלי שליטה.

ועדה מוניציפלית

השבוע בשעה טובה הוקמה ועדה מוניציפלית. בראשה עומד מנכ”ל הליכוד צורי סיסו וחברים בה שי חג’ג’ ואוסנת מארק. משקיפים : דוד ביטן וחיים כץ. ראש הממשלה הורה ליו”ר המרכז לכנס את המרכז כדי לאשר כחוק את הצעתו .

משיחות עם חברי הוועדה מתברר כי הם יבחנו מקצועית את המצב בכל מקום ומקום ואז יחליטו האם לעשות פריימריז ולבחור רשימה, האם מועצת הסניף תבחר והאם להכתיב ראש רשימה ורשימה .

אחד המקומות בהם הוועדה תצטרך להכריע הוא רחובות. אמנם, יש שם ראש עיר שהתפקד לליכוד, אבל ברחובות יש שינויים בהרכב המתפקדים. כך, מי שבעבר הוביל את הסניף – רועי שרעבי – שכבר לפני חמש שנים היה חלק מקומבינות כאשר הלך לבחירות אז ביחד עם מפלגת העבודה, הפך ללא רלוונטי.

היום, כאשר הקבוצה של אביב איטח ביססה את כוחה הדרישה היא פריימריז והם הולכים להכתיב את הרשימה.

אם ראש העיר ירצה לרוץ עם מח”ל ולקבל תמיכה כלכלית של הליכוד יצטרך הפעם להתייחס לרשימה.

אשדוד

השבוע הוצאתי פוש שלפיו ההערכה שלי היא שאשדוד הולכת למהפך. מיד קיבלתי מבול של תגובות – נגד ובעד.

אז אני רוצה להבהיר : אני לא עובד עם ברק סרי וזאת הערכה שלי בלבד.

מיד שלח לי סקר שעשה פילבר לראשות העיר מטעם לסרי. ואני מעריך את פילבר בסקרים בלבד ולא בדברים האחרים שלו. הוא מקצוען נקודה. מהסקר רואים שראש העיר מוביל אבל בסקר יש גם התנייה סמויה : שהסקר נעשה לפני שש”ס הודיעה על תמיכה בברק סרי. ולכן, לאחר הקריאה של הסקר ההערכה שלי היא שברק סרי ינצח את לסרי.

תל אביב

השמות על השולחן : דודו ומאי – המריונטות של גלעדי. סוזי כהן שכבר הוכיחה כי בלי תקציב כמעט נכנסה למועצה ברשימה עצמאית. חשוב להזכיר כי ארנון גלעדי בבחירות הקודמות קיבל יותר מ – 2 מיליון שקל ונכנס רק עם מנדט. כרמלה שהייתה מספר 2 של גלעדי, יוסי גהוורי, אירית בן דוב ואחרים.

כרגע לניאדו את מאי רוצים בחירות במועצות הסניפים שם הקומבינה של הוספת צירים במקומות שהיה להם כוח נעשתה בחשאי  ויש להם יתרון. מנגד אצל המתפקדים היתרון נמחק. הוועדה המוניציפלית צריכה להחליט.

בנוסף הוועדה בוחנת הבאת מועמד מוסכם ורשימה שיכולה לשנות את המצב שמח”ל שווה רק מנדט.

חולון

המועמד המוביל הוא איש הליכוד שי קינן. כבר לפני חמש שנים היה כפסיק מלהביא את ראש העיר לסיבוב שני  עכשיו זה נראה יותר טוב : שי מוביל על מועמדים בעיר.

עכשיו נשאר לעשות עבודה מסודרת וללכת על ניצחון.

הרצליה 

שם יהייה פריימריז כי השינו שנעשה בכמויות המתפקדים זה שינוי מצב, ולכן ברור כי שם יהיה פריימריז.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בגין מחשמל את הליכוד – יומן פוליטי- אריק זיו

אריק זיו ויזר

שריד אחרון של ההגמוניה של השמאל

אריק זיו ויזר

מרידור החדש

אריק זיו ויזר

לפיד הלגיטימציה הלא מוכוונת לשחיתות”

אריק זיו ויזר

לפיד מנהיג !

אריק זיו ויזר

הרוזן והקצב

דילוג לתוכן