22.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

התחיה שנולדה בהפגנת הענק

בלי רבנים הקשר החרדי, כפי שסער כייס את גנץ, הוא מכייס את הקואליציה. גלית דיסטל טוב מאוחר מאשר אף פעם,  אסור לנתניהו להיכנע לחרוזי הרעל נגד השרה מאי גולן.

הובסנו אך חרוזי הרעל, השופטים חיות וברק, , אהוד ברק, אהוד אולמרט, אריה עמית , טייסים, גנרלים, ארנון בר דור ודומיהם לא ישברו אותנו !

הרפורמה המשפטית הוכיחה וחשפה המון תופעות מגונות. דומה כי התופעה הכי מגונה : העובדה כי אנחנו אזרחים סוג ב’ : אנחנו בוחרים בקלפי אך בפועל אנחנו לא נספרים.

המנהיגים שאנחנו בוחרים הם בפועל מריונטות של הדייפסטייט. זאת התוצאה של ניסיון הממשלה לעשות רפורמה במערכת המשפט. 

כאשר ממשלת ה 64 נכנעה והלכה להידברות בבית הנשיא היה ברור שרפורמה כבר לא תהיה אבל לחרוזי הרעל זה לא מספיק. הם ניצחו אז צריך להמשיך לרמוס, וכך גנץ איזנקוט וסער ממשיכים להדק את חגורת החנק לקואליציה. וכך, עוד לא נגמרה ההידברות על הרפורמה והם שפכו דלק למדורה והחלו לדבר על חוק הגיוס.

אחר כך הם באים ומדברים שוב על הידברות. ביד אחת הם מרעילים את הבארות וביד השנייה הם מקבלים אהדה כאילו הם בעד פשרה .

נכון שבמשך שבועות הייתי תחת דכדוך אחרי הכניעה של הממשלה, אבל הימים האחרונים הביאו אותי לחזור להילחם על הדמוקרטיה, אנחנו צריכים לא לתת למרעילי הבארות לנצח אותנו.

ועכשיו אנחנו צריכים לקום כעוף החול ולצאת לקרב הבא. הקרב להחזרת הרפורמה. ביום חמישי הימין בישראל קם והתאחד. בהפגנה הגדולה שהייתה בישראל אי פעם צעדו זה לצד זה חרדים, חרד”לים, מסורתיים וחילונים כעם אחד. ממרום גילי לא ראיתי מארג אחדות כזה.

פגשתי חבר חרדי שבשנות ה 90 היינו נפגשים בהפגנות אוסלו והוא אמר לי : “אז היינו בודדים מבין החרדים שיצאנו איתכם, אז הסתכלו עלינו בחשד”. שאלתי אותו : “מה השתנה ?” 

הוא צחק צחוק גדול ואמר : “בשנות ה – 90 הטרור הפלסטיני שפרץ אחרי שהשמאל הבטיח שלום, ועכשיו אלו האנרכיסטים שיצאו בצורה שמאחדת אותם עם הקיצונים מאצלנו נטורי קרתא – הסטמרים.

האנרכיסטים השמאלנים הם אחת הבעיות הגדולות. תסתכל ותראה מתי חרדי הניף דגל ישראל? תזכור, כל שנה היו מצלמים חרדים שלא עומדים בעת הצפירה ואותם ערוצים היו אלו שדירבנו את חילול יום הזיכרון. היום החרדים מניפים את הדגל בגאון. ההפגנות בקפלן רק חיזקו את הקשר שלנו החרדים למחנה הלאומי”.

“רק שתדע”, הוא סיכם, “בזמנו, כאשר הרב ש”ך תמך בהקמת ש”ס אמרו שזה יהיה הגשר לציבור המסורתי, והוא צדק”.

מפה נעשה חריש בתוך מתפקדי הליכוד שהולכים לרפורמה עד הניצחון.

נקום אחד אחד ונקרא לחברנו שיושבים בבית הנשיא, אל תיפול הרוח שלכם הצדק איתנו, וננצח.

באוסלו הפכו אותנו לקורבנות השלום, עכשיו מנסים להקריב אותנו לקורבנות מהפיכה צבאית.

בדיוק כמו גולני. לא הסכימו לקבל מוצנח מהצנחנים , אנחנו לא נקבל מוצנחים מהשמאל.

תם עידן הכניעה. 

 

 גלית דיסטל 

כגודל התקווה גודל אכזבה, כך הרגשנו במשך החודשים האחרונים כאשר היא קיבלה את תיק הסברה.

עכשיו היא הודיעה על מינוי מנכ”לית – ד”ר גלי סמבירא – למשרד שאין בו כלום ויש בו הכל. כולי תקווה שעכשיו שיש למשרד מנכ”לית סוף סוף יהיה מי שיקים אותו.

טוב מאוחר מאשר אף פעם.

קונסול בניו יורק

כאשר שר החוץ פיטר את הקונסול העלוב אסף זמיר נפתח המרוץ לתפקיד הנחשק.

מאי גולן הייתה מועמדת לתפקיד אך נראה כי מעמדה נחלש כי שוב אנחנו מפחדים למנות מי שמקבל קיתונות מהשמאל. היא אמרה כך או אחרת – מה זה מעניין? צריך להחליט אם היא טובה לתפקיד או לא.

מועמדת נוספת היא קרולין גליק. היא מורצת ע”י השר רון דרמר אך מנגד שר החוץ מעדיף להמתין לאחר הבחירות המוניציפליות ולראות ראש עיר שלא נבחר ולהנחית אותו נחיתה רכה על כיסא הקונסול. 

שמות שעלו בתקופה האחרונה הוכחשו נמרצות.

אני בכל זאת הייתי משאיר את השרה מאי גולן ומנסה להעביר אותה גם אם יש כאלה בארה”ב שלא רוצים אותה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פגישת רה״מ לשעבר נתניהו עם הנשיא ביידן

מערכת ליכודניק

 נפרדים מראש העיר אלי ברדה

רועי אזולאי

קדימה מלחמה, ליברמן מרוויח – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

הוגשה רשימת הליכוד לכנסת ה-24

דניאל נחמיה

על שפת האגם: פעילי סניף מעלה אדומים במפגש חברים

דניאל נחמיה

הטובים לליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן