32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

יקיר לנו אפרים: שנתיים ללכתו של אפרים (אפי) נחמיה ז"ל

השבוע תציין משפחת נחמיה שנתיים ללכתו של אפרים (אפי) נחמיה ז"ל – איש ירושלים, פעיל מרכזי בסניף הליכוד בירושלים ובעל הפרלמנט המיתולוגי בגבעה הצרפתית שנוסד בשנות ה-70'. שרים לשעבר, חברי כנסת ומובילי דעת קהל והשפעה בציבוריות הישראלית המוכרים לנו כיום, פקדו את הפרלמנט הקבוע במכבסה של אפי, עוד בימים בהם היו סטודנטים בתחילת הדרך.

שר הכלכלה והמודיעין לשעבר, חה"כ אלי כהן, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אפי היה אדם עם לב ענק, מלא באכפתיות לחברה הישראלית ולמדינת ישראל, חבר תנועת הליכוד סניף ירושלים".

שר הדיגיטל הלאומי לשעבר, חה"כ דוד אמסלם כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אפי היה בית"רי אמיתי, ליכודניק בנשמה – תמיד הגורם המאחד של הסניף, החבר הטוב והאוזן הקשבת של כולנו. אפי היה עבורי ממש כאח, איש סוד – חבר אמיתי ומשענת איתנה. אחד שתמיד ניתן לסמוך עליו, בעיניים עצומות. כמה סמלי ועצוב, שדווקא אפי, שהיה כולו לב ונתינה – הלך מאיתנו בטרם עת כי ליבו פשוט נדם".

אפי נחמיה ז"ל היה בנם של רחל ויחזקאל נחמיה ז"ל, מבוני הארץ, לוחמי מחתרת האצ"ל שנאבקו למען תקומתה של מדינת ישראל. כנגזר מהחינוך הערכי השתלבה המשפחה בשלל שדרות החברה הישראלית. הודות לכך התאפיין אפי ז"ל בענווה ובנועם הליכות אשר אפיינו אותו הן בהיותו איש משפחה אהוב והן ביכולתו לאחד ולכנס קבוצות שונות בפוליטיקה.

יהי זכרו ברוך.

צילום: באדיבות המשפחה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חליווה מחפש הלבנה

אריק זיו ויזר

רוצה תפקיד : תחליף את השם לשולץ

אריק זיו ויזר

פסקת התגברות – ימין או שמאל? אולי אין קשר

סימון מרדכי

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בחיפה

אריק זיו ויזר

ברקת ללא הפסקה

דניאל נחמיה

תוצאות בחירות בסניף הליכוד לוד למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן