22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

אנרכיזם פריבילגי – לעג לדמוקרטיה ולשלטון החוק

מזג האוויר הנעים והמזמין הצית היום כ-200 מפגינים שהחליטו להפר את הסדר האזרחי בעזרת טריגר השנאה האובססיבית כלפי נתניהו, בדרך של חסימת כביש 1. מפגינים אלה, פתחו בצעדה לירושלים בכביש המהיר, שנחסם לתנועה לסירוגין באזור מחלף חמד.

ההתנהגות הזאת, מקדשת בעיניי הלכה למעשה, תרבות של אנרכיזם פריבילגי, אנוכיות יצרית וכל זה בעיצומה של מגיפה מתעתעת. ההפרות הללו משרתות אג’נדה שהיא ריקה מתוכן, משום שכל כולה נועדה להפריע לממשלת נתניהו. האנרכיזם שנשקף מבעד לפעילויות דוגמת זאת, טומן בחובו לעג לדמוקרטיה ולשלטון החוק. זו בוודאי לא תרמה ולא עתידה להוסיף לתהליך שאותם מפגינים שואפים להגיע והוא – הפלת הממשלה ויציאה לבחירות. תבינו – שלטון מחליפים בקלפי!

הסתה, שנאה, פילוג ובוז לשלטון ולנבחריו – אלה התנהגויות שכיחות בקרב המפגינים ואני כותב את זה בצער רב. אם לא יקום אמיץ שיעצור זאת, ייקח דור שלם לתקן את הנזקים: אנרכיזם פריבילגי צריך להוקיע, ושעה יפה אחת קודם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זוכרים את פעילות האצ”ל בירושלים

עינר אביב

מקור הפלגנות בעם ע”פ יוסי חביב

יוסי חביב

יו”ר הכנסת, יריב לוין, בביקור בסניף מעלה אדומים

דניאל נחמיה

קינן רץ למרחקים ארוכים

אריק זיו ויזר

מבט קצרצר על אירית

אריק זיו ויזר

בחזרה ל – 73′ : פרק רביעי – “עובדים עלינו במסר”

אלי חזן
דילוג לתוכן