28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

נעים להכיר: עו״ד אייל בסרגליק

נעים להכיר – אייל בסרגליק, עו”ד

מועמד מטעם הליכוד במחוז מישור החוף

עורך דין ולוחם של ממש, מזה כ-20 שנה, עומד בראש אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים במדינה בתחומים משפט פלילי, צווארון לבן, חוקתי, צבאי ביטחוני ונדל”ן. משמש כיו”ר הפורום הפלילי הארצי בלשכת עורכי הדין. מרצה בתחומי הדין המשפט הפלילי בקריה האקדמית אונו, בית ספר הגבוה של השלטון המקומי, חברת פרקטיקל ובמסגרות נוספות.בעברי מועמד מוביל לתפקיד פרקליט המדינה. עומד בראש חברת יזמות מצליחה ועמותה לחלוקת מזון לנזקקים. פעיל חברתי. פילנתרופ. איש המחנה הלאומי כל חיי.

הנושאים שבהם מתחייב לפעול עבורכם  על קצה המזלג:

נושא המשפט וחיזוק המשילות:
כמי שעשה אינספור ניירות עמדה להצעות חוק, במיוחד בתחום הפלילי, ניהל מאות בג”צים, הופיע באלפי תיקים כל יום במסדרונות בימ”ש, אין מישהו שמכיר את מערכת המשפטותחלואיה יותר טוב ממני. המערכת צריכה להשתנות, יש בה אנשים טובים אבל קלקול גדול. הציבור איבד את אמונו בה. יש לעשות ריסטרט למערכת המשפט.• בכוונתי לייצר הפרדת רשויות מלאה, בין הרשות המחוקקת (הכנסת), המבצעת (הממשלה) והשופטת. כיום ההפרדה לא קיימת, כשהרשות השופטת לקחה סמכות שאינה שלה.זה מצב מסוכן שחובה לתקן!• פסקתההתגברותפיצולתפקידהיועמ”ש – בכוונתילחוקק בהקדם את פסקת התגברות, לפצל את תפקיד היועמ”ש ולהפעיל ביקורת אפקטיבית על הפרקליטות ועל מח”ש. אף גורם בישראל אינו מעל החוק ולא ראוי שיהיו גופים שפועלים במחשכים ללא פיקוח ובקרה. • ריבונות – בכוונתי לפעול מייד להחיל ריבונות ומשילות, על שטחי c ולאפשר בנייה ביהודה ושומרון, והגנה על המתיישבים.

הגנה וגיבוי לחיילי/ות צה“ל והשוטרים/שוטרות: כי חיילי צה”ל, הילדים והילדות של כולנו, שומרים עלינו ולנו יש את החובה להגן עליהן. כמי שייצג את אלאור אזריה ועוד אלפי חיילים בתיקים ביטחוניים ברור לי שאף חייל/ת לא צריכים לצאת לפעילות מבצעית עם עו”ד צמוד.

בכוונתי להמשיך להילחם לשינוי נוהלי פתיחה באש עד שלא יהיה ספק שחייל/ת צה”ל יכולים לפתוח באש בכל מצב בו יש חשש לסכנת חיים, והמערכת צריכה לתת לו גיבוי. 

הורדת יוקר המחיהאזרחי ישראל שקופים לממשלה הנוכחית. יש לדאוג להם, משפחות קורסות, בתים נכחדים. כמי שעומד בראש עמותה שמחלקת סלי מזון לנזקקים בקרית אונו, וכאחד משני מובילי מחאת האפודים הצהובים אני יודע שאזרחי ישראל הולכים וכורעים תחת הנטל.

בכוונתי לפעול להגברת התחרותיות בשוק, להפחית חסמים רגולטוריים ולעודד צמיחה ולא להפילה על מעמד הביניים ומעמד תחתון.

במקום תקציב לעבאס ולמפגעי טרור – תנו לנזקקים!

במקום תקציב לחתולים – תנו לניצולי שואה!

אני איש עשייה מובהק. כבר כעת הצלחתי להשפיע במעשיי על נושאים רבים שנמצאים בליבת הדיון הציבורי, אך כדי לפתור את בעיות העומק של החברה הישראלית, שאת חלקן פירטתי לעיל, אני צריך להיבחר לכנסת. אם תבחרו בי כנציג מחוז מישור החוף תדעו שנתתם את קולכם ללוחם שיאבק עבורכם מתוך המליאה ללא מורא, עד הסוף, כאילו זה מאבק חיי, כמו כל מאבק שניהלתי עד היום.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של חברנו ח”כ דוד ביטן

אריק זיו

27 שנים לפיגוע בקו 5 בת״א

מערכת ליכודניק

סערה בוועדת החוץ והביטחון: טלי גוטליב הוצאה מהדיון

רועי אזולאי

ערב נשים דתיות תומכות ליכוד בגבעת שמואל

מערכת ליכודניק

השכל עבור ההתיישבות בשומרון

אריק זיו

ח”כ אלי כהן בלעדי לליכודניק: “התקציב שעבר רע לישראל; נפעל להפיל את הממשלה”

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן