11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

קרין התקווה של הליכוד

והפעם הכירו את הצעירה קארין נוריאלי נחמיאס, בת 25 מתל אביב נשואה לנמרוד. #הכר_את_הצעיר


סגנית יו"ר צעירי הליכוד וממונה לענייני צעירות, חברת מועצת צעירי הליכוד ורכזת במועצה הציונית. כיהנה בעבר כציר בקונגרס הציוני העולמי, נמנית על מייסדי תא לביא באונ' אריאל שם שימשה כסגנית יו"ר התא, כיום היא סטודנטית לתואר שני בביולוגיה מולקולרית.
קארין היא הוגת הרעיון להקים גוף מייצג לצעירות התנועה ,לאחר שנחשפה לפעילותן הענפה של נשות הליכוד- שם פעילה אמה חגית אלמגור, "חזיתי בנשים איכותיות, חזקות, מגובשות, ונחושות הפועלות יחד בשיתופיות למען מטרות נעלות" ובכל זאת ללא ייצוג הולם, ראוי ושוויוני של נשים במפלגה ובכנסת.
מתוך מטרה לשנות מצב זה החליטה קארין להקים גוף לצעירות התנועה שיהווה קרקע פוריה לצמיחה, "אנו פועלות לפיתוח העצמה נשית, חיזוק מעמד האישה, קידום ושיוויון הזדמנויות, כל זאת בכדי להביא להצבת נשים בעמדות מפתח בחברה, בשירות הציבורי, ובשלטון. יש בליכוד צעירות מוכשרות שצריך ונכון לטפח כבר עכשיו"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעדת האמהות יוצאת לדרך!

דניאל נחמיה

רוץ יורם רוץ

אריק זיו ויזר

איוב קרא ל'ליכודניק': לטקס השבעתי בכנסת יגיעו ראשי השלטון בנסיכויות המפרץ

דניאל נחמיה

עתירה למחוזי נגד התמודדותו של לניאדו

מערכת ליכודניק

יום הכיפורים מאחד את כולם באומץ לבקש סליחה

אלי כהן

רוצה תפקיד : תחליף את השם לשולץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן