25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אביב חדש לרחובות

מתפקדי  הליכוד בוחרים הנהגה חדשה ברחובות לבחירות הקרובות

 

בהשתלשלות האירועים האחרונה, מאות מתפקדי ליכוד הגיעו כדי לבחור באביב איטח כמנהיג רשימת הליכוד למועצת העיר בבחירות הקרובות. הפריימריז התקיימו באולם האירועים גושן, שם התכנסו חברי הליכוד כדי להצביע ולבחור את מועמדיהם למועצת העיר. עם רקע חזק בפוליטיקה ובשירות הציבורי, אביב איטח צפוי להביא אנרגיה וכיוון חדש למפלגה לקראת הבחירות.

הפריימריז בליכוד

הפריימריז לרשימת הליכוד נערכו באולם האירועים גושן, לשם הוזמנו כל מתפקדי הליכוד בעיר להצביע. האירוע התקיים בין השעות 10:00 ל-22:00, מה שנתן לחברי המפלגה מספיק זמן להשמיע את קולם. ההתרגשות הייתה מוחשית כשחברי המפלגה המתינו בקוצר רוח לתוצאות הפריימריז.

רשימת הליכוד נבחרת

לאחר הפריימריז נבחרו לרשימת הליכוד למועצת העיר המועמדים הבאים:

1. אביב איטח

2. רונן אהרוני

3. עודד עמרם

4. שירה זנו

5. מייקל חייט

6. אבי נחמני

7. גלעד מזרחי

מועמדים אלה ייצגו את מפלגת הליכוד בבחירות הקרובות למועצת העיר, כאשר אביב איטח יוביל את ההסתערות כמועמד מספר 1.

עידן חדש למפלגת הליכוד

עם בחירתו של אביב איטח לראשות רשימת הליכוד, מתחיל עידן חדש של מנהיגות במפלגה. אביב איטח הוא פעיל חברתי לאומי ומשרת ציבור מנוסה, בעל ניסיון עשיר להסתמך עליו כשהוא מוביל את המפלגה לבחירות.

איטח, בן 39, מכהן כחבר מועצת העיר מאז 2013. בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במנהל עסקים וייעוץ ארגוני. הרקע שלו כולל שירות כיועץ לשר החינוך ולשר התחבורה. בנוסף, איטח כיהן כנשיא התאחדות הסטודנטים בישראל ועבד כעורך תוכניות בערוץ עכשיו 14.

עם היבחרו למקום הראשון ברשימת הליכוד, הביע אביב איטח את תודתו והתרגשותו על ההזדמנות להוביל את המפלגה לבחירות. הוא הודה למאות חברי הליכוד שהצביעו עבורו ועבור רשימתו, וציין כי ישיקו את מטה הבחירות מיד לאחר תשעה באב ויציגו את רשימת הליכוד הסופית למועצת העיר. המפלגה הסכימה פה אחד על תפקידים נוספים לרשימה, שייחשפו במועד מאוחר יותר.

הדרך שלפנינו

כעת, כשהפריימריז מאחוריהם, בליכוד מצפים לבחירות הקרובות למועצת העיר. תחת הנהגתו של אביב איתח, המפלגה צפויה להציג קמפיין חזק שימחיש את מחויבותם לטיפול בצרכים ובדאגות של תושבי העיר.

איטח וצוות המועמדים שלו מביאים לשולחן סט מגוון של כישורים וניסיונות, אשר יהיו יקרי ערך בהתמודדות עם האתגרים השונים העומדים בפני מועצת העיר. רונן אהרוני, עודד עמרם, שירה זנו, מיכאל חייט, אבי נחמני וגלעד מזרחי הוכיחו את עצמם כמשרתי ציבור מסורים ויפעלו לצדו של אית”ח לקידום האג’נדה של הליכוד.

ככל שיתקרב מועד הבחירות, מפלגת הליכוד תפעל במרץ לפיתוח אסטרטגיית הקמפיין שלה ולשיתוף הציבור בנושאים מרכזיים. רשימת הליכוד הסופית תפורסם במועד מאוחר יותר, ותספק לבוחרים תמונה ברורה של מצע המפלגה וחזונה לעיר.

בחירתו של אביב איטח לראשות רשימת הליכוד למועצת העיר מסמנת פרק חדש ומרגש במפלגה. עם צוות מועמדים ייעודי מאחוריו, איתח צפוי להוביל את מפלגת הליכוד לניצחון בבחירות הקרובות. עם התפתחות הקמפיין, תושבי העיר יכולים לצפות לתחושת אנרגיה ומחויבות מחודשת מצד מפלגת הליכוד הפועלת להתמודדות עם אתגרי העיר ושיפור חיי תושביה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חרוץ, חברתי ומבטיח- הכירו את ח”כ אופיר כץ

מוקירים את יקירות הליכוד

יפת צדקה

הלך לעולמו קקטוס ז”ל

אריק זיו ויזר

ליכוד אינטרנשיונלס

אריק זיו

בליכוד מחבקים את הקהילה הגאה

אריק זיו ויזר

המופע של שרעבי באילת

עינר אביב
דילוג לתוכן