26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד כללי

מוקירים את יקירות הליכוד

אמש נערך בכפר המכביה ברמת גן טקס הצדעה והענקת אותות ליקירות תנועת הליכוד שאורגן על ידי נשות הליכוד. את האירוע כיבדו השר ישראל כץ, השר חיים כץ, חברי הכנסת, בני בגין נאוה בוקר, ד"ר ענת ברקו, נורית קורן, שרן השכל ואמיר אוחנה.

גב' חיה שמיר יו"ר נשות הליכוד אמרה בדברי הברכה שלה שמראש תיאמה עם המכובדים שבזו הפעם הם יהיו רק אורחי האירוע וללא ברכות למעט בני בגין שנשא לאחריה כמה דברי ברכה והביא קצת הטוריה קצרה על קצה המזלג, כשהוא מציין במפורש את עשר השנים שלפני קום המדינה כשנים הקשות ביותר שהיו לאומה. הוא ברך את נשות הליכוד על תרומתן לליכוד ועל הערב הנפלא הזה הזה שמביא כבוד לליכוד.

גב' שמיר הודתה לכל מי שעזר ועוזר ותורם לנשות הליכוד ובכלל לקיום ערב מיוחד זה כשהיא מציינת מפורשות את מנכ"ל הליכוד סיסו צורי ועוד כמה חברים. היא גם הודתה לוועדה המארגנת לרות לביא, לבתשבע שטראוכלר, לדליה איגלר וליעל שמרגד, וכן ליתר החברות המובילות בנשות הליכוד. כמו רחל קרמרמן, אתי טימור, אביבה חזן, לב פנינה, טובה מעוז , פולד אביבה קטי שיטרית ורחל בן ארי.

את הערב הינחתה בת שבע שטראוכלר שקראה לכל אחת מנשות הליכוד שאמורות לקבל את התואר "יקירות הליכוד" 14 במספר וסקרה בקצרה את פועלה של כל אחת ואחת למען הליכוד.
נשיא המדינה וראש הממשלה שלחו גם כן את ברכתם לכינוס זה ושיבחו את פועלן של כל יקירות הליכוד ואת פעילותן של הממשיכות בנשות הליכוד את העשיה הברוכה לטובת הליכוד.

ליד שמותיהן של כל "יקירות הליכוד" ציינו מדבריו של ז'בוטינסקי שהוא ראה באשה "נפש ארוגה מחוטי פלדה וחוטי משי".

מזל טוב לכל אלו שקיבלו את אות "יקירת הליכוד" !

כיבוד עשיר הקביל את פניהם של למעלה ממאתיים חברים בכפר המכביה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קריאה לתמיכה בהצעת חוק – מתן נקודות זיכוי בגין ילדים לבני זוג מאותו המין

אלי חזן

על שפת האגם: פעילי סניף מעלה אדומים במפגש חברים

דניאל נחמיה

לסלק בבושת פנים

משה איפרגן

"תנועת הליכוד חייבת כל הזמן להצמיח דור הנהגה צעיר "

אריק זיו ויזר

ברכות להרמלין, יועץ לשרה !

הרויזיוניסט

גז לחיים

אלי ורד חזן
דילוג לתוכן